Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (172/220) > >>

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: taappara - Tammikuu 12, 2012, 23:08:57 ---Jos tuo IlvesManin kommentti oli minulle suunnattu, niin selvennän. MINÄ uskon että Tapparalla, HPK:lla ja Ilveksellä on jokaisella mahdollisuus nousta Lukon ohi. Pohjasin kirjoitukseni edellisten kirjoittajien uskon loppumiseen. Avain on Lukon käsissä. Jos pelaavat unelmalopun, niin kellään ei ole mitään mahdollisuutta nousta ohi. Joa jatkavat heikohkoati, niin kaikki on auki..

--- Lainaus päättyy ---

Selvä pyy. Minä kiinnittäisin Tapparan kannattajina katseet Lukon sijaan TPS:n. Lukolla on reilusti parempi pelaajamateriaali kuin turkulaisilla, ja Uraman potkiminen antoi pelaajille tilaa hengittää. Lukko on menossa ylös, TPS alas. Olkoonkin että turkulaisilla on pelitapa selkäytimessä, ja tätä kautta jonkunlainen rutiinitaso.

Banzai:

--- Lainaus käyttäjältä: taappara - Tammikuu 12, 2012, 23:08:57 ---Jos tuo IlvesManin kommentti oli minulle suunnattu, niin selvennän. MINÄ uskon että Tapparalla, HPK:lla ja Ilveksellä on jokaisella mahdollisuus nousta Lukon ohi. Pohjasin kirjoitukseni edellisten kirjoittajien uskon loppumiseen. Avain on Lukon käsissä. Jos pelaavat unelmalopun, niin kellään ei ole mitään mahdollisuutta nousta ohi. Joa jatkavat heikohkoati, niin kaikki on auki..

--- Lainaus päättyy ---

Sen verran tuohon, että laskisin sieltä playoffeista putoavaksi ennemmin Bluesin tai Tepsin kuin Lukon. Jos sieltä nyt joku saavutetaan. Paikallispelit ratkaisee tamperelaisten osalta todella todella paljon.

soosi:
Nykytila: Haluan, että runkosarjan päätyttyä Tappara on ilvestä ylempänä. Se riittää tällä välikautena.

Justjoo:
Mun puolesta ei tuhlata senttiäkään ensi kauden budjettirahoitusta tähän kauteen. Joukkue on niin kehnosti kesällä treenattu, että hukkaan ne rahat menisivät. En halua, että "Puistola" jää tulematta, koska täksi kaudeksi piti hankkia joku "Toborowsky".

Tämä siis vain minun vaatimaton mielipiteeni. Pyydänä nöyrimmäisesti anteeksi jos pahoitin jonkun mielen.

PS: Anteeksi vielä kerran!!!

Z:
Lukon materiaali on sen verran kova, että sen ohittaminen on vaikeaa. TPS sen sijaan on materiaaliltaan paljon heikompi ja sen uskon olevan päävastustajamme jos ja kun pisteitä hämäläisjoukkueilta aletaan pian ottaa. TPS on lisäksi niistettävä keskinäisessä pelissä. Blues tulee myös vielä alas.

Jos Niemisestä olisi rahaa saatavissa myymällä, niin se kannattaa ilman muuta tehdä - jos nyt ylipäätään on mihinkään siirtymässä. Metsolassa on paljon potentiaalia, kun saa vastuuta, niin todistaa tasonsa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta