Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (167/220) > >>

SVM:

--- Lainaus käyttäjältä: SVM - Huhtikuu 22, 2011, 09:43:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HILPARA - Huhtikuu 22, 2011, 03:05:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: SVM - Huhtikuu 15, 2011, 21:57:31 ---Kyllähän tuo rosteri surulliselta näyttää. Ei siinä että porukassa pitäisi välttämättä hirveästi ns. kovia nimiä olla, vrt. nyt finaaleissa pelaava Blues. Itseäni vaan viime vuosina on suututtanut se, että Tappara on vässykkkäporukka niin fyysisesti kuin henkisesti. Enkä tiedä miten nämä uudet hankinnat sitä muuttaa, pois lukien Venu. Pari taistelijaa ei auta.

Käännetään taas ensi kaudellakin toinen poski ja toivotaan parasta.


--- Lainaus päättyy ---

Nyt on kyllä niin käsittämätön kommentti (toinen poski) että olet ehkä eksynyt lentopallosivuilta kiekkosivuille.  Olen itse vetänyt flipfllapsarjjaa viimeisen viikon kun sopimuksia on julkistettu ja porukka alkaa näyttää kiekkojoukkueelta. Kuka nyt oli Bluesista ns kova nimi? Siinä olet oikeassa  että vässykkävuosi tuli vietettyä ja toivottavasti viimeinen ikinä. Nyt näytetään kaverille persposkea ja lujaa (toivottavasti).

--- Lainaus päättyy ---

Käsittämätöntä on se, ettet edes ymmärrä lukemaasi. Minähän totesin, ettei menestys tarvitse välttämättä kovia nimiä, kuten Blues osoitti. Mutta siinä tapauksessa tarvitaan sitten sitä henkistä kovuutta ja taistelutahtoa, loppuun asti yrittämistä. Koko joukkueelta, niin pelaajilta kuin valmennukselta. Minun nyt on vaan vaikea nähdä tätä nykyporukkaa sellaisena jenginä. Katso nyt tuota hyökkäystä. Kuka siellä taklaa? Kuka jyrää väkisin maalille? Kuka osoittaa vastustajalle, ettei meidän moken päälle ajeta? Ja kun on nähty viime kausien löystyvä tuomarilinja, en ymmärrä miksi joukkuetta on rakennettu siihen nähden ihan päinvastoin. Mikkihiiret pyörii kulmissa kuten Virran KalPa. Joku ehkä haluaa sellaista nähdä, minä en.
--- Lainaus päättyy ---

Toisesta ketjusta keväältä otettua. Edelleen näitä samoja kysymyksiä kysyn, vastauksia ei ole saatu tähän mennessä. Pelaajia en syytä, minkäs siinä teet kun taito ja/tai henkinen kantti ei riitä ja odotukset on niihin nähden mielipuoliset.

Ongelmahan ei ole pelkästään siinä, että jos minä amatöörikatsoja ja jääkiekosta mitään ymmärtämätön perus-pekka (ja media) huomaan ko. asiat. Vaan että miten jääkiekkoseuran johto ei sitten tajunnut?



Harald:

--- Lainaus käyttäjältä: Hooligan - Joulukuu 10, 2011, 20:35:04 ---mielestäni parin viime kaudenkin Tapparassa oli enemmän seurattavaa, kuin tämän hetken tapparassa
--- Lainaus päättyy ---

En tajua miten pari viime kautta voi niputtaa yhteen. Viime kaudella oli täysin harmaa porukka ja toissa kaudella liidereinä Lehterä ja Nieminen. Nyt yksin Barkov on parempi syy lähteä hallille kuin viime kaudella mikään.

isokasi:
Minä haluaisin tällaisen kaudesta 2011-12, niin ei tarvitsisi täällä arpoa mihin tässä yritetään olla menossa ja mitä taustalla puuhataan:

http://www.tappara.fi/liiga/uutiset.html?start=990

Nyt Leinonen kynä käteen ja tiedottamaan..

ollikujanen:
Kaveri joka on henkeen ja vereen ifk fani, kirjoitti syyskuussa ennen valmentajan vaihtoa Tapparasta näin.

"Kaupungissa ei ole mitään vikaa,vaan joukkueessa joka kasataan kuin fööni matikaisen ifk aikoinaan. esim valmentaja ja maalivahtikaksikko kuulostaa Heinolan Peliittojen voimakolmikolta.Jopa 49v Lundell ois vahvistus tämän hetken Tapparan tolppien välissä."

No valmentaja on vaihtunut nimekkääseen ja tulee jatkossakin olemaan nimekäs, mutta Leinonen kyllä kasaa joukkueen Matikaisen Penan tavoin
tosin vähemmällä rahan tuhlauksella  ;D. IFK:ssa hommat on kyllä muuttuneet selvästi paremmiksi kaikilla sektoreilla kun Matikainen vaihdettiin Nybondakseen.

Sisänsä ei uutta mutta jos Tapparaa vihaavatkin sen näkee missä vika miksei sitten johtoporras..

Tommyboy:
Ootteko pannu merkille että Tapparalla on enemmän niitä pukumiehiä siellä vaihtoaition takana ku
pelaavia pakkeja pelissä.. se jo kertoo aika paljo!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta