Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (151/220) > >>

Screamager:
Kirjoittelin tuossa Helsingin isojen juhlien lomassa Mikille sen lupailemani melko kattavahkon kyselysähköpostin, saa nährä sitten millä aikataululla vastailee vai vastaako huomenna järjestämällä tiedotustilaisuuden Sami Ryhäsen loppukauden sopimuksesta.

Joksu:

--- Lainaus käyttäjältä: Screamager - Joulukuu 06, 2011, 23:55:24 ---Kirjoittelin tuossa Helsingin isojen juhlien lomassa Mikille sen lupailemani melko kattavahkon kyselysähköpostin, saa nährä sitten millä aikataululla vastailee vai vastaako huomenna järjestämällä tiedotustilaisuuden Sami Ryhäsen loppukauden sopimuksesta.

--- Lainaus päättyy ---
Itsehän laittelin eilen kanssa Mikille omia ajatuksia reilun A4:n pituisella sähköpostilla. Yhtään kysymystä en esittänyt, mutta ajatuksia asiallisella linjalla sitäkin enemmän.

Screamager:
No hyvä, että muutkin aktivoituvat. Eikä itselläni pelkkää kysymystulvaa ollut, kun pituutta tekstillä oli kolme ja puoli sivua. Koitin onkia kaikki alkukauden kummastukset ja hieman viimekausien hölmöilyitä, sekä hieman tulevaisuuden Tapparaa koskevia ajatuksia.

coly:
Itse kirjoittelin Leinoselle postia muistaakseni PE-iltana sen JYP-matsin jälkeen. Olin ihan asiallisella linjalla ja esittelin kysymyksiä ns."Miksi näin ja missä mennään?". Yllätykseni oli kova kun siihen oltiin vastattu Mikko Leinosen toimesta.

Olen sitten jatkojalostanut tuota viestiä ja lähettänyt takaisin aika pitkän kirjoituksen kertomalla omia näkökantojani, sekä sitä minkä olisi muututtava tulevaisuudessa ja nykyhetkessäkin. Katsotaan tuleeko enään vastausta.

Jokatapauksessa hienoa että toimistolla ei päästetä kaikkea fanien tuskaa ohitse.

Z:
Hyvä juttu.
Kertoisitko, Coly, mikä Leinosen viesti olu sulle kannattajana?
Useimmiten vastauksissa kun ei puhuta asioista niiden oikeilla nimillä vaan kääritään karkkipaperiin mädäntynyt tuote.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta