Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (144/220) > >>

jukka823:
Niin turhauttavaa.. Kuinka monena kautena me ollaan puhuttu täällä samoja asioita?
Mikään ei muutu.. Sama jatkuu kaudesta toiseen. Kyrsii jopa mun 5-vuotiaan pojan takia tää rämpiminen.. Poika sano taas pelin jälkeen et ens kaudella Tappara voittaa.
Eikö noi oikeesti tajua kiekosta hevon jutun vertaa toimistolla? Ei voi olla näin et kaudesta toiseen samaa paskaa

Toosa:
Todellinen syöksy alkoi kun mentiin julkistaa Rautakorven ja Dufvan sopimukset,RD kasaa ja seuraa varmaan jo Lukon joukkuetta ensi kaudelle ja vähät välittää Tapparasta varsinkin kun ei itse saa vaikuttaa joukkueen vahvistamiseen koska Jukka kasaa joukkuetta jo nyt.Kyllä tää sotku on Herra Leinosen aikaan saannos ja saisi luvan se selvittää joko vahvistamalla joukkuetta,eroamalla tai ottamalla Rautakorven jo joulutauolla joukkueen valmentajaksi koska kyllähän Jukalla on ihan eri asenne valmentaa Tapparaa koska on 4 vuoden sopimuksen tehnyt ja ehkäpä pelaajatkin heräisivät  pelaamaan työpaikkojensa puolesta.Ei tää voi oikeesti jatkua niin että fanit on ainoat jotka välittää ja kantaa todella suurta huolta meidän joukkueesta joka on TAPPARA.

Henkka1979:
En ole tänne vielä kirjoittanut, lukenut tosin olen paljon. Nyt on kuitenkin aika avata palstakirjoittelu.

Olen vuodesta 86 asti kannattanut Tapparaa, etäfanina Kouvolasta käsin. Joka kausi elän Tapparan mukana joka solullani. Muistan hienot kulta-ajat 80-luvulla vaikka olin silloin pikkupoika ja tietysti viimeisimpänä 2003. Voi niitä aikoja.

Nyt tuntuu kuitenkin pahalta. Mikään ei toimi rakkaassa seurassamme. Ilon aiheet ovat vähissä. Jotenkin toivoisi, että johto todellakin heräisi todellisuuteen. Ei näin voi jatkaa. Meitä faneja kusetetaan. Vahvistuksia on saatava, jotka jollain tavalla pelastavat meidät karsinnoilta.

Pahin painajaiseni on, että näin mennään loppukausi - ilman muutosta. Olemme keväällä jumbona ja karsimme liigapaikasta KooKoon kanssa, joka pudottaa Tapparan mestikseen !!!!! EI IKINÄ - EN HALUA NÄHDÄ SITÄ PÄIVÄÄ.....

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Tappara kuitenkin on ja pysyy hautaan saakka !!!. Kuitenkin jaksan uskoa, että jonain päivänä Tappara on taas liigan huippujoukkueita.

soosi:
Aikanaan Kiekkoreippan (tai mikä Hreipas olikaan)  ja Tapparan karsintapelejä hakamettässä katsoneena, pitänee alkaa valmistua.

Screamager:
Risto Dufva 29.9.2011:

Keskusteltuani kapteeniston, toimitusjohtajan sekä seuran hallituksen kanssa, on lyöty kaksi limittiä: alaraja eli realismi on kymmenes sija, sitä tavoitellaan kynsin hampain että pelit jatkuu playoffien merkeissä ja pieni ihme, jota pitää uskaltaa tavoitella, on suora paikka eli kuuden joukkoon ja sitten siellä jää vielä kuitenkin keväällä isolle ihmeelle tilaa.

Mitä tähän nyt enää sanoisi. Nyt jumalauta sitä ryhtiä!! Huomenillalla lähtee Mikille pientä postia, nyt vtuttaa niin ettei veri kierrä, hyvä kun tämän pystyy enää kirjoittamaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta