Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (119/220) > >>

montonen:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Marraskuu 17, 2011, 22:40:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Marraskuu 17, 2011, 22:36:48 ---Tottakai muutos kelpaa. Oli äärimmäisen hienoa ja tärkeää jo uskottavuudenkin kannalta saada Jukka takaisin. Mutta kyllä näitä "välikausia" on hei oikeesti ollut liikaa. Miksiköhän Tapparan johto näyttää nyt vasta tajunneen sen, minkä tavallinen duunari on tajunnut jo vuosia sitten?? ???

--- Lainaus päättyy ---

Jo pelkästään uuden arenan myötä on paljon helpompi ottaa pieniä taloudellisia riskejä. Mutta tottahan tuo melkosen pitkään ollaan kynnetty, tosin liigasta löytyy joukkueita keillä kyntö on kestänyt jo kymmeniä vuosia.

--- Lainaus päättyy ---
Totta, että sellaisia joukkueita löytyy, mutta Tapparalla olis ollut loistava sauma luoda kunnon buumi viimeisen mestaruuden jälkeen. Se tilaisuus sössittiin totaalisesti johtoportaassa.

Mr.Peter:
Kyllä se 90-luvun alku ja puoliväli oli kyllä sellasta välikautta, että huh huh. Mun mielestä Uraman kausi oli aikas hienoa
seurata, oli hyvää kiekkoa kyllä. Nää Saaristen kaudet on kyllä ollu aika pahoja,puhumattakaan ny tosta viime kaudesta.
Kyl mä odotan tältä kaudelta kuitenkin aikas paljon, toi RD on kuitenkin sellanen valmentaja, että se saa huonoistakin
pelaajista aikas kovasti irti...siinä suhteessa Risto on kyllä kova valmentaja.
Tietenkin kun puhutaan siitä mitä me halutaan, niin oikeasti Tapparalla olisi se vanha kunnon teema, mikä menneinä kausina joskus on ollut,
että ensimmäinen tavoite on 6 joukkoon ja siitä ei tingitä! Tämän kyl mun mielestä pitäisi olla realistista liigassa, mutta jotenkin se tavoite
on päässyt unohtumaan, mikä on tuntunut todella erikoiselta näin yli 30 vuotta joukkuetta seuranneena kaverina.
Kyllä mun mielestä RDn "herättävä" vaikutus on ollut hyvä signaali tulevaisuuteen ja tästä eteenpäin, Rautakorven ajasta odotan
kyllä paljon.
Mä henkilökohtasesti haluaisin,että Rautakorven neljännen keikan eka vuosi tultaisiin muistamaan siitä, että hän ja organisaatio
pystyisi nostamaan junioripelaajia liigaan, varsinkin omia hyviä kiekollisia pakkeja ja pitämään heidät siellä, varsinkin kun nyt
mm. Räty, Liimatainen ja Elorinne on nyt vankasti sinne tyrkyllä.
Täytyy nyt muistaa, että Jukka on kuitenkin pystynyt erittäin laajasti liiton puolelta seuraamaan jääkiekon kehitystä viimeaikoina.
Että kyllä tämä tästä... ;D

Harald:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Marraskuu 17, 2011, 15:44:55 ---Helmikuussa liigakasteensa saavat varmaan Jonathan Janus ja 98-ikäluokan Aapeli Räsänen.
--- Lainaus päättyy ---

Räsäselle 13-vuotiaana liigakaste, öh? Eiköhän mene mieluummin kauteen 2014–15.

trasat:
Uikuttakaa. Kyllä se Rautakorpi varmaan lähtee kesken sopimuksen. Nyyh! Tai ainakin se saa talouden kuralle, voi itkujen itku.
Markkinat on tyhjät keskushyökkääjistä, mutta ottakaa nyt edes joku. Saadaan sitten taas uikuttaa, että skouttaus on päin ahteria.
Tapparan kannattajat (tai ainakin uikuttajat) ovat kaikki talousmiehiä, kun pelkäävät kuollakseen konkurssia. Montako SM-liiga seuraa on mennyt konkkaan? Uikutetaan nyt kumminkin varmuuden vuoksi.

4_TRA:
Jokohan voisi sanoa että kannattajien ja seuran vastaus kysymykseen "Mitä me oikeasti halutaan?" alkaa olla liikuttavan liki sama.
Toki seura on väkisinkin kankeampi, vaikka ruoria on veivattu niin purkki kääntyy vasta hetken päästä. Tai onhan tuo vastaus voinu olla sama aina mutta seura ei vaan ole pystynyt toteutukseen.

Jukka Rautakorpi & Konkurssipelko yhdistelmästä sen verran, taisin jonnekin muualle laittaakin jo saman: mestaruuden tuonut Jukan useamman kauden jakso oli positiivinen myös taloudellisesti. Se Jukan tynkäkausi meni vain pakkaselle ja huolella sekä vaikutuksena vielä seuraavakin kausi.
Kuin myös HPK otti siipeensä kahdesta kaudesta.
Nyt olen käsityksessä että Jukka on tuonut mukanaan pitkäjänteisemmän ja suunnitelmallisemman joukkueen rakennustavan joka ulottuu toimiston puolellekin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta