Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (68/220) > >>

Luuseri:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Helmikuu 03, 2011, 23:04:36 ---Olet mun mielestä sellaisella mukavuusalueella omissa mielipiteissäsi ja siinä kuinka Tappara-laiva näsijärveä porskuttaa. Siihen ei auta se että fanit menee hampaat irvessä katsoon peliä ja pilaamaan useasti iltaansa, suurin muutos on tapahduttava ihan jossain muualla kuin yksittäisessä fanissa.
--- Lainaus päättyy ---
Tästä on muuten tiiätkös mukavuusalueet olleet aika kaukana jo pitkän aikaa. Ja minä kun nimenomaan yritän kertoa niitä mielestäni parempia ja tehokkaampia vaikuttamisen keinoja. Mitä täällä palstalla on muuta esitetty kuin se ainainen uhoaminen peleistä pois jäämiseksi ja houkuteltu muitakin jäämään pois? Ai niin on kerrottu tarinoita sponsoreiden lähtemisistä ja taas kehotettu muitakin tekemään samoin. No eikö tuo sama joukkovoima pitäisi käyttää niin että se tulee kunnolla ja kerralla nähdyksi ja kuulluksi? Sekin kun on mahdollista. Keskustelupalstalla valittaminenhan ja nettiadressien väsäily se on sitä mukavuusalueella olemista, sitä josta on vain haittaa.

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Helmikuu 03, 2011, 23:04:36 ---Ei sun tarvii olla sama mieltä. Hyvä että on eriäviä mielipiteitä. Sinulla on se että "näillä mennään ja joskus se onnistunut kausi tulee", kun taas me emme usko nykyiseen toimintamalliin. Hyvä että asiasta edes täällä keskustellaan.
--- Lainaus päättyy ---
Mutta enhän minä teidän mieliksi tietenkään olekaan samaa mieltä, vaan ehkä vain omaksi mielikseni. Jos tässä nyt menisi sinne mukavuusalueelle kun tuntuu niin turhalta kirjoitella yhtään mitään. Mä oon samaa mieltä kaikkien kanssa, varsinkin Naapurin ja IlvesManin.
 
Minulla muuten ei ole se asenne että "näillä mennään ja joskus se onnistunut kausi tulee", vaan uskon että sinne huipulle on kivuttava askel askeleelta ja sitten siellä on paljon helpompi pysyä jatkuvasti kun sinne pääsee. Ikävää että tosiaan näin heikolta tasolta joudutaan taas lähtemään liikkeelle, kun sinne ylemmäs jo vuosituhannen vaihteessa päästiin. Paljon on mennyt pieleen. Mutta nousukin voi olla nopeaa, pari kolme vuotta.

trasat:
Kyllä sieltä huipulta tullaan aina alas vuorotellen (jokerit.kärpät,tps) niin tulee jyppikin aikanaan. Huipulle on helpompi kavuta, kuin pysyä siellä.
Kannattajakulttuuriin vois yks sun toinen käydä tutustumassa, vaikka Englannissa. Keskikastin joukkueen pelissä täysi katsomo veisaa alusta loppuun kannatuslauluja.
Jalkapallo taitaa olla sytyttävämpi peli, onhan se niin "nopea tempoista".

Battleaxe:
Ei mulla ainakaan ole ylimääräistä rahaa laittaa paskan katsomiseen.
Voin tehdä sen ilmaiseksi kotona katsomalla pönttöön ennen vetämistä.

tmst:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Helmikuu 01, 2011, 12:59:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Helmikuu 01, 2011, 12:06:45 ---En tarkoittanut tuolla viittauksella järjestäytyneisiin kannattajiin sitä, että joku virallisen Fan Clubin edustaja tuonne välttämättä menisi, koska heillä on kuitenkin sitä kautta varmasti jonkinlainen side seuran johtoon. Ihan selvennykseksi tuohon viestiin, en tiedä saiko tuosta jutustani sellaisen kuvan.

Keitäs täällä nyt sitten olisi näitä poliittisen kriittisiä henkilöitä, jotka uskaltaisivat haastaa johtokunnan uskottavasti ja korrektisti, mutteivat kuitenkaan osta jokaista mahdollista vastavetoa?

--- Lainaus päättyy ---

Ei saanut tuollaista kuvaa. Tarkoitin vain että haluaisiko johto juuri nimenomaan tavata sellaista kannattajaa joka ei ole kuitenkaan jäsen missään fanijärjestossä. Tuossa pääsisi johto helposti pakoon ko. tilannetta. Tai riippuu tietenkin kuinka moni näistä kriittisistä hemmoista täällä palstalla kuuluu jäsenenksi tuohon Fan Clubiin? Niiden pitäisi nostaa käsi pystyyn, itse en ainakaan ole enään vuosiin kuulut.

Vaikea sanoa kuka on, tuohonin varmaan tarvittaisiin jonkin sortin äänestys. Ainakin nimim. "tmst" voisi haistella tekstien perusteella aika suorat sanat päin naamaa joten häntä ei sinne uskalla päästää! :D

--- Lainaus päättyy ---


Kyllä mää Coly osaan olla hyvinkin asiallinen. Työni kun sitä vaatii.

Sanon asiat vain KRIITTISESTI. Se on mun tyyli  herättää keskustelua. Ja aika hyvin näyttävästi sitä olen saanut aikaan. Ei mun kanssa tartte olla samaa mieltä. Jokanen saa pitää niitä oranssin värisiä laseja päässä jos siltä tuntuu.

Muistakaa kuitenkin kaikki "tosi fanit" omaa joukkuetta saa kritisoida, ei se väärin ole :)

EDIT:
Ei millään pahalla ketään vastaan.

Z-16:
Noniin. Tappara keikkuu juuri oikealla paikalla jos peilaa kauden peliesityksiin. Jos ei ole pelitapaa niin joukkue ei nayta joukkueelta. Sijoitus 11, eika taida huonontua saati parantua, miten voidaan tahan tilanteeseen tulla, puolustukseen satsattu, kalliita ukkoja, ja hyokkaysta vahvistettiin parilla ulkkarilla just ennen kauden alkua, taman saman tuloksen oltais varmasti saatu tehtya halvemmallakin, valmentajasekoilut isoin syy, turistin tilalle toinen. Olisko pitanyt satsata huippuvalmentajaan? Kauden alusta olis ollut tarpeeksi aikaa pistaa asiat pelillisesti kuntoon, Hirvonen sita ei pystynyt tekemaan. Pelin taso on kylla huonointa mita muistan, eika joukkue ansaitse paikkaa saaleissa. Faneille taa oli tosi mahtava kausi! Taitaa sita olla myos talouspuolella, yleiso ka tapparan tavoite 5400, toteutunut luku 4800, faneja ihan turha syyttaa. Leinoselle kylmasti kenkaa, Tapparan budjetilla pitaa pystya parempaan, tata menoa kausittaiset budjetit vaan laskee, ellei oteta riskia ja koota rahalla joukkuetta etta parjattaisiin ja saatais taas yleisoa myos Tapparan peleihin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta