Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
KOOVEE
SM1968:
Mestiksen karsinta 2011 alkaa keskiviikkona 9.3. kun Koovee matkustaa Keravalle HCK:n vieraaksi.
Kooveen kotiavaus on lauantaina 12.3. kun HCK saapuu vastavieralulle Hakametsä 2:een. Ottelu alkaa klo 16.
Uutinen: http://www.koovee.org/pages/posts/7.3.-koovee-luottavaisena-mestis-karsintaan-187.php
SM1968:
Neljän joukkueen kesken pelattavaa Mestis-karsintaa on takana kaksi kierrosta. Tilanne on mitä jännittävin, sillä kaikki joukkueet ovat saavuttaneet yhden voiton ja kärsineet yhden tappion.
Joukkue Pelit/Pisteet
HCK 2/3
Hokki 2/3
RoKi 2/3
KOOVEE 2/3
Kaksinkertaisen sarjan voittaja selviytyy Mestikseen kaudelle 2011-12.
Kooveella kahden mielenkiintoisen kotipelin loppuviikko
Kooveella on loppuviikosta edessä kaksi mielenkiintoista kotipeliä, kun joukkue kohtaa peräkkäisinä päivinä ensin Kajaanin Hokin ja sitten RoKin. Loppuviikon pelit merkitsevät tällä erää ”Dynamon” kuluvan kauden viimeisiä otteluja Tampereella. Karsintasarjasta on ensi viikolla pelaamatta enää tamperelaisten vieraspelit Kajaanissa ja Rovaniemellä.
Mikäli kaksi kärkijoukkuetta päätyvät karsintasarjan osalta tasapisteisiin, pelataan keskiviikkona 30.3. uusintaottelu sarjapaikasta Mestikseen.
Perjantaina tamperelaisella jääkiekkoyleisöllä on pitkästä aikaa mahdollisuus nähdä Mestis-joukkue Hakametsä 2:ssa, kun Kajaanin Hokki saapuu Kooveen vieraaksi. Kyseessä on joukkueiden ensimmäinen kohtaaminen sitten kevään 2007.
Maamme toiseksi korkeimmalla sarjatasolla kaudesta 2002-03 menestyksellä pelanneet kainuulaiset ovat ehtineet yhdeksän kauden aikana saavuttaa kertaalleen niin Mestis-kultaa, hopeaa kuin pronssia. Tämän kauden Mestiksen runkosarjassa Hokin sijoitus oli 11.
Lauantaina Koovee isännöi vuoden 2011 Suomi-sarjan mestaruuden voittanutta RoKia. Kuluvalla kaudella joukkueet ovat kohdanneet kahdesti: tammikuussa RoKi kaatoi kotonaan Kooveen maalein 7-5, helmikuussa Koovee oli puolestaan Tampereella vahvempi lukemin 6-0.
Pe 18.3. klo 18.30 KOOVEE – Hokki
La 19.3. klo 16.00 KOOVEE - RoKi
ekunkikat:
--- Lainaus ---Tappara vosi tietty nostaa KooVeen mestikseen noilla huonomman vuosikerran junnuilla :)
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärsin kyllä et tää oli tällanen heitto.
Tapparan puolesta vois varmaan käydäkin, jos vanhenevat A-junnut nöyrtyis suomisarjaan, mutta Kooveen vanhan liiton väki on edelleen vastaan tuollaista pikkuveli/farmimeininkiä. Jos näillä Kooveemiehillä nousevat joskus niin farmisoppari on kuulemma "mahdollinen". Tää vanhan liiton porukka on kuitenkin suurin syy sille että mestistä pelaa LeKi, eikä Koovee.
Tuohon on pitkälti syynä se että ipa söi seuran sillon joskus. Isäni on pelannu Kooveessa aikanaan ja tuo ipan ja Kooveen yhteensulautuminen on varmaankin suurin syy sillekin, että olen itse Tapparalainen. Isäni kun alkoi silloin käydä sit Tapparan matseissa.
Onko muuten pikkukasilla tai muilla tietoo LeKin ens kauden rungosta. Toi Mestissivujen Lekiosio ei paljon valaise. Vai kokooko ne taas ryhmän vasta syksyllä.
4_TRA:
--- Lainaus käyttäjältä: ekunkikat - Maaliskuu 26, 2011, 23:41:46 ---
--- Lainaus ---Tappara vosi tietty nostaa KooVeen mestikseen noilla huonomman vuosikerran junnuilla :)
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärsin kyllä et tää oli tällanen heitto.
Tapparan puolesta vois varmaan käydäkin, jos vanhenevat A-junnut nöyrtyis suomisarjaan, ...
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin heitto.
Tosin esim. eikös Suden Atte käväissyt KooVeessa kun ei Lekiin kelvannut päätyäkseen jonnekin muualle Mestikseen. En tiedä onko sitten mahdollista peluuttaa A-junnuja KooVeen sarjassa. Se mikä KooVeesta puuttuu kiekon puolella on ammattimaisuus. Mestiskin on siinä määrin ammattisarja ettei sinne nousta "parilla höntsyvuorolla" viikossa!
--- Lainaus käyttäjältä: ekunkikat - Maaliskuu 26, 2011, 23:41:46 ---... mutta Kooveen vanhan liiton väki on edelleen vastaan tuollaista pikkuveli/farmimeininkiä. Jos näillä Kooveemiehillä nousevat joskus niin farmisoppari on kuulemma "mahdollinen". Tää vanhan liiton porukka on kuitenkin suurin syy sille että mestistä pelaa LeKi, eikä Koovee.
--- Lainaus päättyy ---
Perisynti tuokin "jämähtäminen", ei ole seuran (KooVee) etu. Tuosta kalkkeutumisesta olen joskus kuullutkin. KooVee olis kyllä ihan hyvä farmiseuraksi.
--- Lainaus käyttäjältä: ekunkikat - Maaliskuu 26, 2011, 23:41:46 ---Tuohon on pitkälti syynä se että ipa söi seuran sillon joskus. .... tuo ipan ja Kooveen yhteensulautuminen on varmaankin suurin syy sillekin, että olen itse Tapparalainen.
--- Lainaus päättyy ---
Jaha, tässä onkin mulla aukko sivistyksessä! Saa selventää jos aikaa riittää nuo syömingit.
ja viimeiseen, ei niin huono juttu lainkaan :)
Edit: siis tuossahan on noin 75% oftopiccia.... KooVee jorinat jos joku kirjaa mun puolesta tuonne KooVee ketjuun, eikös semmonenkin löydy.
4_TRA:
Ei sitte noussu KooVee Mestikseen . Innostui tarkistamaan kun tuossa toisessa ketjussa KooVeeta hiukan käsiteltiin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta