Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

KOOVEE

<< < (7/23) > >>

Patu:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Maaliskuu 26, 2007, 23:26:29 ---Kotkan Titaanit (Never heard)

--- Lainaus päättyy ---
Eipä ole kiekkoa tullut kovin tarkasti seurattua. Yksi hienoimmista alasarjajoukkueista!

Täältä tietoa: http://www.titaanit.fi/

forrest:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Maaliskuu 26, 2007, 23:26:29 ---sillä Lempäälän Kiekko ja Kotkan Titaanit (Never heard)

--- Lainaus päättyy ---

Itse taas en ole koskaan kuullutkaan Lempäälän Kiekosta. Sellainen kuin Lempäälän Kisa on puolestaan huomattavasti tutumpi.

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: forrest - Maaliskuu 27, 2007, 07:40:10 ---Itse taas en ole koskaan kuullutkaan Lempäälän Kiekosta. Sellainen kuin Lempäälän Kisa on puolestaan huomattavasti tutumpi.

--- Lainaus päättyy ---
Eipä tosiaan tarvitse myöntää paheekseni tuota alasarjojen seurantaa, mutta samoin taitavat voida sanoa tuolla sportti.comissakin
ja he sentään julkaisevat kiekkouutisia omalla sivullaan. ;)

hardflip:

--- Lainaus käyttäjältä: forrest - Maaliskuu 27, 2007, 07:40:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Maaliskuu 26, 2007, 23:26:29 ---sillä Lempäälän Kiekko ja Kotkan Titaanit (Never heard)

--- Lainaus päättyy ---

Itse taas en ole koskaan kuullutkaan Lempäälän Kiekosta. Sellainen kuin Lempäälän Kisa on puolestaan huomattavasti tutumpi.

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän tässä vain ole kuviteltu luonnollisesti että LeKi tarkoittaa Lempäälän Kiekkoa vaikkakin kyseessä on Lempäälän Kisa jolla on urheilutoimintaa usealla eri lajilla.

FORTUNA:

--- Lainaus käyttäjältä: Patu - Maaliskuu 27, 2007, 07:34:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Maaliskuu 26, 2007, 23:26:29 ---Kotkan Titaanit (Never heard)

--- Lainaus päättyy ---
Eipä ole kiekkoa tullut kovin tarkasti seurattua. Yksi hienoimmista alasarjajoukkueista!

Täältä tietoa: http://www.titaanit.fi/

--- Lainaus päättyy ---

Eikös K.Makkonen ole valmentanut joskus Titaaneja?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta