Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

KOOVEE

<< < (3/23) > >>

HAL9000:
Kaikkien kolmen tamperelaisjoukkueen kannalta on edullista, jos Koovee pysyy mahd. kauan Mestis-tasolla. Sekä Tappara että Ilves voivat käyttää Kooveeta farmina, johon pelaajia laitetaan peliaikaa saamaan, eikä tarvitse edes etsiä uutta kämppää pelaajille. Vastaavasti Kooveen pitäisi hyötyä siitä, että saa liigapelaajia lainaan peräti kahdelta seuralta.

Tietysti vielä hienompaa olisi, jos Koovee olisi taas liigassa kuten lapsuudessani, mutta nykyaikaisessa kiekkobisneksessä tuo 2 liigassa/1 mestiksessä -jako on varmasti toimivampi.

Yhteensä kolme tamperelaista kiekkoseuraa kahdella ylimmällä sarjatasolla. Siinä vähän kiekkokulttuurin mallia takapajuisemmille kiekkokaupungeille (kuten Helsingille).

ippe:
Ennenkuin nousee odotusarvot Tampereen farmiseurasta liian korkealle, mä muistuttaisin ettei se yhteistyö aikaisemminkaan ole ollut kovin helppoa. Mä muistan mainiosti ajan kun Koovee pelasi divari mutta silti Tappara lähetti pelaajansa paljon kauemmaksi. En tiedä johtuiko tämä poliittisista mielipide-eroista (niin se koovee on kirkkaan punainen), henkilökemioista vai kuten pientä vihiä sain, että koovee hinnoitteli itsensä ulos. Eli siis muilta joukkueilta tuli rahakkaampia tarjouksia.

HAL9000:
Totta, mutta ainakin minä tahtoisin uskoa että niistä ajoista on otettu opiksi puolin ja toisin. Sikäli kuin Koovee yleensäkin tahtoo pelata mestiksessä eikä sarjaporrasta alempana kuten jotkut toisella palstalla epäilivät.

Minusta Koovee Mestiksessä on win/win-tilanne molemmille osapuolille, jos sitä osataan hyödyntää oikein. Ja tiedostetaan tietyt kilpakiekkoilun realiteetit.

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: ippe - Huhtikuu 05, 2006, 11:42:28 ---Mä muistan mainiosti ajan kun Koovee pelasi divari mutta silti Tappara lähetti pelaajansa paljon kauemmaksi.
--- Lainaus päättyy ---
Yhtenä kauden 1994-95 (muistaakseni) yhteistyön olemattomuuden syynä oli se, että silloinen valkku ei ollut mitenkään innokas ottamaan Tapparasta pelaajaa kahteen-kolmeen peliin. Lehdissä mies kommentoi jotenkin niin, että pelisysteemikin menee ihan rikki, jos koko ajan pelaajat vaihtuvat. Samaan aikaan toisaalla tosiaan huhuttiin sitä, että rahallakin oli jotain merkitystä. Ilveksestä samalla kaudella toki pelaajia kävi lyhyilläkin komennuksilla Koo-Veessa.

Nykyäänhän tuo Koo-Vee:n ja Ilveksen yhteistyö on käsittääkseni tiiviimpää...

SPL:
Koo-Vee nousu mestikseen. Hattua! Toivottavasti Koo-Vee:n talous saadaan vielä kuntoon ,jotta pelit lähtee hyvin käyntiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta