Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Jokerit-Tappara 27.01.09

<< < (4/6) > >>

Ojanen_8:
Onhan Pentikäinen ollu tässä lähiaikoina muullonkin ylimääränen...

Hooligan:
Mä laitoin 2 pitkäänvetoon. Tappara voittaa tänään. Numeroilla ei ole väliä, mut 3 pojoo tulee!

Globe:

--- Lainaus käyttäjältä: T-a-p-p-a-r-a - Tammikuu 27, 2009, 16:32:04 ---Erikoisella pakistolla lähdetään, tiedä sitten onko tässä joku hämäys mukana.
Pentikäinen ylimääräinen puolustaja? Mielestäni Petren jälkeen tämän hetken vakuuttavin puolustaja. Sitten päivän erikoinen: Harmer & Kangasniemi kakkosparissa? Millä järjellä.

--- Lainaus päättyy ---

Ilves pelistä asti ovat olleet nämä pakkiparit. Kyllähän Pentikäisen syötöt ja esitykset ovat olleet viime aikoina taas laskusuunnassa.

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: Globe - Tammikuu 27, 2009, 17:04:28 ---Ilves pelistä asti ovat olleet nämä pakkiparit. Kyllähän Pentikäisen syötöt ja esitykset ovat olleet viime aikoina taas laskusuunnassa.

--- Lainaus päättyy ---
Selvä, itse en ole viime aikoina jaksanut kauheesti kiinnittää huomiota kokoonpanoihin, mikäli nuo nyt toimivat niin hyvä asia ja toivottavasti purevat myös Jokereihin.

Globe:

--- Lainaus käyttäjältä: T-a-p-p-a-r-a - Tammikuu 27, 2009, 17:15:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Globe - Tammikuu 27, 2009, 17:04:28 ---Ilves pelistä asti ovat olleet nämä pakkiparit. Kyllähän Pentikäisen syötöt ja esitykset ovat olleet viime aikoina taas laskusuunnassa.

--- Lainaus päättyy ---
Selvä, itse en ole viime aikoina jaksanut kauheesti kiinnittää huomiota kokoonpanoihin, mikäli nuo nyt toimivat niin hyvä asia ja toivottavasti purevat myös Jokereihin.

--- Lainaus päättyy ---

Toisaalta on varmasti makuasia,peluuttaako Pentikäistä,Kangasniemeä vai Harmeria seiskapakkina. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta