Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Ilves-Tappara 22.01.09 C+

<< < (4/11) > >>

jallu_tane:

--- Lainaus käyttäjältä: jani73 - Tammikuu 22, 2009, 00:28:53 ---En nyt lähtisi ehdottelemaan ensimmäisenä Miskan pommeja, koska yleensä 9 kertaa 10:stä siitä tulee

--- Lainaus päättyy ---

Joo Miska on jäähyaltis, mutta kyllä sieltä kovia ja puhtaitakin niittejä on tullut back in the day. Ja tosiaan ei Miskalta muitakaan avuja ole koskaan löytynyt, niin toivoisin edes niitä pommeja.

Hooligan:
Canalilta katon ja taas kerran saan pettyä. Oishan se tän päivän kohokohta, jos Tappara tän veis, mut usko loppunut jo aikaa sitten tähän munattomaan pelleilyyn, vailla minkäänlaista järkevää pelitapaa. Saa nähdä, mitkä ovat ketjut tänään.
Jos vaikka rete ois laitettu ykkösen sentteriks!
No, katsotaan ja todennäköisesti petytään taas kerran. Onneks täällä Seinäjoella ei ole niin paljon Ipa faneja vittuilemassa ja puhelimen saa aina kii.
Toivoisin ukoilta edes yritystä!

TAPPARA 16:
Viimeisiä mahdollisuuksia taistella realistisesti villikortti kierroksesta. Itse toivon että tänään vaikka kuohahtaisi ja lataus menisi yli mieluummin kun vertaa viime pelien rauhallisiin alkuihin. Taklauksia, hämmentämistä ja sähinää kaipaan mä!

tapsa34:
Lehto maalissa taas. Pelkkää kosmetiikkaa jos kenttäpelaajat pelaa 3-30 minuuttiin pelissä. Ja varsinkin jos läpi pelin tulee vastaiskuja joissa pelkät puolustajat puolustaa. Jos nyt voi sanoa puolustamiseksi, että luistelee vierellä jos sattuu pysymään vauhdissa mukana? Itse en odota ainuttakaan voittoa Ilveksestä tällä kaudella. Niitä voittoja oli tarjolla jo ekassa pelissä 1-4 tilanteessa mutta eipä kiinnostanut Tapparaa. Asenne pitäisi olla kauden parasta näihin peleihin mutta kun ei ole niin ei ole! "Noin huonosti ei voi pelata paikallisottelussa" sanoi eräs pellavapää joskus!

PikkuKasi:
Kyllä melko pessimistisenä itse odotan peliä. Täytyy toivoa ryhdistäytymistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta