Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mitä NHL joukkuetta kannatat?

<< < (12/13) > >>

kuravelli:
Blackhawks, konnan lähöstä asti.

coly:
Laitetaan tänne.

Katselen tässä NYR-BOS peliä ja täytyy sanoa että olipahan hienosti NYR käytetytty hyväksi tuo NHL:n pitkäkiekko sääntö. Puolustaja vetää omalta alueelta kiekon lujaa ristikulmaan ja laitaa painaa pikakiituri joka ottaa kiekon, kiertää maalin ja heittää kiekon maalille josta onnekkaasti sisään mutta toteutuksena silti hieno. Tilannehan kun olisi ollut päivänselvä pitkä SM-Liigassa ja Euroopassa.

Mun mielestä tuo NHL:n pitkäkiekko on sellainen joka pitäisi saada tännekin, ei tule turhia katkoja ja pelissä pysyy vauhti.

Aivan järjetön ottelu muuten, vajaa kymppi pelattu ja 2-1 taululla. Lisäksi kaksi tappelua. Huikeaa.

himmmaaa:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Maaliskuu 04, 2012, 19:53:53 ---Laitetaan tänne.

Katselen tässä NYR-BOS peliä ja täytyy sanoa että olipahan hienosti NYR käytetytty hyväksi tuo NHL:n pitkäkiekko sääntö. Puolustaja vetää omalta alueelta kiekon lujaa ristikulmaan ja laitaa painaa pikakiituri joka ottaa kiekon, kiertää maalin ja heittää kiekon maalille josta onnekkaasti sisään mutta toteutuksena silti hieno. Tilannehan kun olisi ollut päivänselvä pitkä SM-Liigassa ja Euroopassa.

Mun mielestä tuo NHL:n pitkäkiekko on sellainen joka pitäisi saada tännekin, ei tule turhia katkoja ja pelissä pysyy vauhti.

--- Lainaus päättyy ---


Itse olen jo pari vuotta odottanut tosissani että tämä sääntö liigaan tulisi. Isompi työmäärä ja luistelu palkitaan + onhan se aika typerän näköistä kun pelaajat jää seisoskelemaan ja odottamaan vihellystä kun kiekko ruimastaan paineen alta päätyyn.

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Maaliskuu 04, 2012, 19:53:53 ---Laitetaan tänne.

Katselen tässä NYR-BOS peliä ja täytyy sanoa että olipahan hienosti NYR käytetytty hyväksi tuo NHL:n pitkäkiekko sääntö. Puolustaja vetää omalta alueelta kiekon lujaa ristikulmaan ja laitaa painaa pikakiituri joka ottaa kiekon, kiertää maalin ja heittää kiekon maalille josta onnekkaasti sisään mutta toteutuksena silti hieno. Tilannehan kun olisi ollut päivänselvä pitkä SM-Liigassa ja Euroopassa.

Mun mielestä tuo NHL:n pitkäkiekko on sellainen joka pitäisi saada tännekin, ei tule turhia katkoja ja pelissä pysyy vauhti.


--- Lainaus päättyy ---

NHL:ssä on muutenkin tuomarit vähän löysempiä tuon pitkänkiekon suhteen, SM-Liigassa vihelletään pitkä, vaikka ammut sen kiekon puolimetriä viivasta. Jenkeissä yleensä pelin annetaan jatkua. Vähän pelisilmää tuomareille.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Maaliskuu 04, 2012, 19:59:54 ---NHL:ssä on muutenkin tuomarit vähän löysempiä tuon pitkänkiekon suhteen, SM-Liigassa vihelletään pitkä, vaikka ammut sen kiekon puolimetriä viivasta. Jenkeissä yleensä pelin annetaan jatkua. Vähän pelisilmää tuomareille.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on totta. SM-Liigaan haluaisin pelisilmää varsinkin siinä jos yrität syöttää kaverille ja se menee hiukan ohi ja menee pitkäksi niin annettaisiin pelin jatkua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta