Kirjoittaja Aihe: Marko Kauppinen  (Luettu 37124 kertaa)

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Marko Kauppinen
« Vastaus #90 : Huhtikuu 18, 2014, 00:16:40 »
Jep, tänään oli Kauppisella game face päällä. Samalla kun Baileys oli ehkä vähän pelattu pimentoon hyökkäyspäässä niin Kauppiselta löytyi efforttia. Olen edelleen sitä mieltä, että ensi kaudeksi pahvi käteen.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa Paarma

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 811
    • Profiili
Vs: Marko Kauppinen
« Vastaus #91 : Huhtikuu 18, 2014, 01:42:56 »
Yleisesti tai vain tän päivän perusteella; mutta kyllähän Kauppinen on arvotuksellisempi viivassa kuin Bailen. Bailenin ollessa ylivoimassa kaikki kentällä olevat + 7600 katsojaa tietää, että Bailenille haetaan sitä vetopaikkaa, mutta Kauppiselta löytyy hihasta valelaukaukset, hyvät syötöt viivalta molempiin suuntiin laidalle ja hyvä laukaus tarpeen tullen. Sitä en lähde kiistämään tai vertaamaan, kumpi on parempi, mutta se riittää, että Kauppinen on Kärppien av-kuviolle kryptoniittia. Ainakin tänään.

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Marko Kauppinen
« Vastaus #92 : Huhtikuu 18, 2014, 03:02:14 »
Jep, tänään oli Kauppisella game face päällä. Samalla kun Baileys oli ehkä vähän pelattu pimentoon hyökkäyspäässä niin Kauppiselta löytyi efforttia. Olen edelleen sitä mieltä, että ensi kaudeksi pahvi käteen.

Nyt on hyvä tilanne, kun on kaksi hyökkäävää puolustajaa ja yv-pakkia, joilla omat vahvuutensa. On kyllä hieno nähdä, kun Kauppinenkin ottaa roolia peli peliltä. Huikea peli tänään häneltä, minkä tehty maali kruunasi.

Poissa Haamuhanska

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 387
    • Profiili
Vs: Marko Kauppinen
« Vastaus #93 : Marraskuu 03, 2014, 11:34:37 »
- Satsasimme ottelun alkuun. 100 metrilläkin kannattaa lähteä juoksemaan heti alussa tosissaan. - RD

Poissa Eki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 533
    • Profiili
Vs: Marko Kauppinen
« Vastaus #94 : Marraskuu 03, 2014, 11:40:07 »
Minä ja varmasti moni muukin pelästy että tässä on meidän wirtanen 8)

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Vs: Marko Kauppinen
« Vastaus #95 : Marraskuu 03, 2014, 11:41:26 »
Minä ja varmasti moni muukin pelästy että tässä on meidän wirtanen 8)

Ei siinä, kelpaisi kyllä tänne.

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Marko Kauppinen
« Vastaus #96 : Marraskuu 03, 2014, 11:49:10 »
Mielestäni puolustajan hankkimisessa ei kannata hötkyillä, koska tuo case Puistola pitäisi jotenkin solvata ennen sitä. Puistola pitäisi joko muuttaa rahaksi tai tehdä kaikkensa, että pelihuumori löytyy uudestaan. Ei varmaan kuitenkaan halvin ukko meidän rosterissa.