Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Yleisömäärät kaudella 2005-2006

<< < (3/4) > >>

Henkka:

--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Maaliskuu 15, 2006, 20:55:24 ---Ilves laski sopivan luvun viimeisen pelin yleisömääräksi. Keskiarvoksi muodostui tasan yksi katsoja per peli enemmän kuin Tapparalla. Voitto se on pienikin voitto.

--- Lainaus päättyy ---

Tottakai. Nää on juuri niitä tärkeitä pikkuveljen voittoja isoveljestä.

Ilves 5867
Tappara 5866

Wille:
Taitaa ollakin sitten se ainoa paikka missä menivät ohi. Ai mutta olihan niillä enemmän päästettyjä maaleja.

Nännimäinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Maaliskuu 15, 2006, 20:55:24 ---Ilves laski sopivan luvun viimeisen pelin yleisömääräksi. Keskiarvoksi muodostui tasan yksi katsoja per peli enemmän kuin Tapparalla. Voitto se on pienikin voitto.

--- Lainaus päättyy ---

Ja ainakin Urheiluruudun pätkän perusteella tummansinistä penkkiä oli tyhjänä meetrikaupalla - ei ihan tavallista vajaan seitsemän tonnin yleisömäärässä. Mutta ehkä ne puuttuvat tuhannet roikkuvatkin niissä mestaruusviireissä, mistäs minä sen tiedän. No, väliäkös hällä. Saapa nähdä, ottaako naapuri taas käyttöön sloganin "se suositumpi"...

JH75:
Naapuri osaa paskanjauhannan. Eiköhän tyhjät penkit selity sillä, että porukka oli ostamassa playoffrekvisiittaa Ilves Shopista. Mä ainakin uskon, että Ilves todella ilmoitti oikean yleisömäärän ja sattumalta yleisökeskiarvoksi muodostui yksi enemmän kuin Tapparalla.

Nännimäinen:
Täytyy kyllä sen verran korjata, että taisikin johtua huonosta valaistuksesta tuo aiemmin postaamani havainto. Tulosruudussa oli katsomossa enemmän valoa ja kyllähän siellä oli ihmisiäkin. Nyt olen uskossa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta