Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Uusi monitoimihalli?
axe86:
Onpas todella harmittavaa jos hallia päästään rakentamaan aikaisintaan 2014...Vielä pari kuukautta sitten uutisoitiin melkoisella varmuudella, että hallia aletaan rakentaan tän kevään aikana ja se valmistuisi syksyllä 2014. Jos siis rakennustyöt aloitetaan 2014 niin halli valmistuu aikaisintaan kaudelle 2016-2017...
ekunkikat:
Monitoimihallin rahankeruussa on kaikkien kiekkoihmisten kannettava vastuunsa. Itse olen pohtinut pientä lisää varainkeruuseen avajaistilaisuudella, jonne olisi kohtuu kovat lippuhinnat. Ns. konserttihinnat. Uskoisin halllin silti tulevan täyteen, kun se olisi ensimmäinen tilaisuus nähdä uusi "Sorium"-halli. Luonnollisesti siellä pelaisivat Ilveksen ja Tapparan liigamiehistöt ns. kaudenalusmatsissa, jossa näkisi myös molempien joukkueiden uudet pelaajat tosi toimissa.
Siellä voisi olla pidennetyillä tauoilla, ennen matsia tai sen jälkeen manselaisbändien konsertti tai tamperelaistaiteilijoiden esityksiä. Tapparan (ja Kooveen) taitoluistelunäytöksiä pitäisi tietenkin olla tai muuta ohjelmaa. Tällainen gaalailta vetäisi varmasti muitakin kuin kiekosta kiinnostuneita. Esiintyjät tulisivat ilmaiseksi tai pienillä kulukorvauksilla, tukien näin itse hallihanketta omalta osaltaan.
Olen tämän jo Richardillekin ehdottanut ja hän piti sitä ihan mietittävänä ja varteenotettavana ehdotuksena.
Joksu:
--- Lainaus käyttäjältä: ekunkikat - Maaliskuu 31, 2012, 12:07:41 ---Olen tämän jo Richardillekin ehdottanut ja hän piti sitä ihan mietittävänä ja varteenotettavana ehdotuksena.
--- Lainaus päättyy ---
Hieno! :) Juurin näin pitääkin toimia eli tuoda ajatuksiaan julki asiaan vaikuttaville tahoille. Sama asia pitee myös siihen jos havaitsee fanikamoissa kehitettävää, niistä pitää viedä viestiä toimistolle eikä vain purkaa tuntojaan täälä :)
soosi:
Hiukan piti arpoa mihin tämän viestin laitan, mutta tähän sopii. kai?
Onko HIFK tekemässä uutta hallia vai muuttamassa nykyistä monitoimihalliksi vai myykö kaupunki hallin HIFK:lle/perustettavalle yhtiölle???
http://www.uusisuomi.fi/urheilu/55074-hifk-kertoo-tanaan-kiinteistohankkeesta
"Helsinkiläinen jääkiekkoseura HIFK järjestää tänään iltapäivällä tiedotustilaisuuden uudesta kiinteistöhankkeestaan.
HIFK:n lyhytsanaisessa tiedotteessa todetaan, että tilaisuudessa paljastetaan OY HIFK-Hockey AB:n ”käynnistämä kiinteistöhanke”. Tarkempia tietoja hankkeen luonteesta ei toistaiseksi ole."
forrest:
Eiköhän Tampereella tapahtuneen jahkailun, valitusrumban, poliittisten agendojen ja muun hässäkän seurauksena HIFK saa ensin oman pytinkinsä pystyyn.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta