Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Uusi monitoimihalli?
ekunkikat:
Ei saada Tampereelle enää aikaan mitään uutta ja ihmeellistä...Kaukana on ajat jolloin nousi Näsinneula....
Mun käsittääkseni piti päätös tulla rakentamisesta helmikuussa JOS se halli ylipäänsä nousee. Mitään ei oo kuulunut, joten ei ehdi ainakaan kisoihin. Tampereelle ei siis kisoja saada. Espooseen puuhataan näemmä miljoonaluokan jalkkishallia.
sape:
Juttelin tässä tuntemani kunnanvaltuutetun kanssa ja sain sen sen käsityksen,että uusi monitoimihalli on todellakin tulossa. Tosin MM kisoihin se ei vielä välttämättä ehdi,mutta kyllä sitä tosissaan ollaan puuhaamassa.
Joksu:
--- Lainaus käyttäjältä: sape - Maaliskuu 12, 2010, 19:26:41 ---Juttelin tässä tuntemani kunnanvaltuutetun kanssa ja sain sen sen käsityksen,että uusi monitoimihalli on todellakin tulossa. Tosin MM kisoihin se ei vielä välttämättä ehdi,mutta kyllä sitä tosissaan ollaan puuhaamassa.
--- Lainaus päättyy ---
Kuulostaa hyvältä! :)
4_TRA:
Muistaakseni siihen hallin yhteyteen tulis liiketilojakin eli muutakin käyttöä osalle rakennusta kuin pelkät pelit ja konsertit. Luulen että osa tiloista saadaan paremmin päivittäiseen tuottavaan käyttöön tuossa keskustassa vaikka sitten radan päällä.
Joka tapauksessa Tampereella on pakko tehdä ylimmän sarjatason pelitapahtumapaikkaan parannus. On se sitten uusi halli tai mittava vanhan remontti. Parin viime viikon aikana olen käyny pelejä katsomassa ja eihän tuo Hakametsän jää kerkeä kunnolla jäätymään erätauolal!
Battleaxe:
Halli tulee, mutta ei kerkiä kisoihin. Lähes varma tieto.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta