Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Uusi monitoimihalli?
junde:
Mulle sanottiin, että Ilveksellä ei olisi varaa lähteä uuteen halliin ollenkaan.
Siksi jatkaisi pelejään Hakametsässä..
Tämä siis kuultuna Tapparan pelissä, ei siis oma juttuni.
axe:
--- Lainaus käyttäjältä: junde - Maaliskuu 26, 2013, 12:54:20 ---Mulle sanottiin, että Ilveksellä ei olisi varaa lähteä uuteen halliin ollenkaan.
Siksi jatkaisi pelejään Hakametsässä..
Tämä siis kuultuna Tapparan pelissä, ei siis oma juttuni.
--- Lainaus päättyy ---
Ja kaupunki on jo aiemmin tällaisiin epäilyihin sanonut, että parempi pelata uudessa hallissa, koska Hakametsässäkään ei voi sitten enää pelata, kun sieltä on jää viety pois ja tehty siitä monitoimihalli. Toki Haka2 on käytössä vielä.
Messi:
Tämmönen juttu löytyi Maikkarin sivulta. Aika karu väitös. Mitenhän lienee Tampereella, voisko noin käydä? Tarvitaanko Ilvestä tässä projektissa?
Olishan se toisaalta helppo selittää sen jälkeen, kun halli menisi nurin, että Ilvestä ei olisi saanut päästää halliin :D
http://www.mtv3.fi/urheilu/mmjaakiekko2013/uutiset.shtml/2013/05/1751184/harkimo-halli-olisi-konkurssissa-jos-hifk-pelaisi-siella
grassinen:
Mikä tän projektin tilanne nyt on? Kummola sano ettei ikävä kyllä seuraavia oliko u18 vai u20 mm-kisoja voi pitää Tampereella kun ei halli ole valmis 2015-16 oleviin kisoihin.
Olisi oikeesti aika saada se hallin rakennus alkuun jne. Ei siinä Hakametsä on aivan loistava itse hallina, mutta käytävät on täynnä ollessaan aivan karseet, ei pääse liikkuun mihkään, vessat täynnä, ostaessa jotain saat jonottaa koko erätauon jne.
Nyt Tappara ja kaikki mukaan siihen hallihankkeeseen ja sitten KHL:n, tästä mätä sarjasta joka menee alemmas ja alemmas vaan.
JuZa69:
Areenan arvioitu rakennusaika on noin 2 vuotta. Tavoitteena oleva Areenan valmistuminen syksyllä 2016. Tavoitteena on, että rakentaminen voidaan aloittaa keväällä 2014
Täällähän se selkeästi mainitaan http://www.tampereenkeskusareena.fi/
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta