Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-HIFK 29.11.08

<< < (5/5)

tapsa34:
Mikäs siinä nyt maksaa ettei tuonne tule raporttia pelistä? Eikö pysty kirjoittamaan kesken juhlinnan ;D

ekku:
Suurimmat onnitteluni joukkueelle voitosta!  Itse olen niitä joka olisi jo Saarista vaihtanut uuteen käskijään. Vaikkei pysyvästä noususta vielä saata puhua, on silti hyvä todeta, että Tapparan seurajohto osoitti omaavansa tervettä kärsivällisyyttä antamalla Saariselle "peliaikaa".

Trafan:
Tapparan uusi kotivoittoputki käynnistettiin
Tapparan riemastutti/harmistutti Hakametsään saapunutta yleisöä ottamalla ensimmäisen kotivoiton sitten lokakuun puolivälin.
Se ei riemastuttanut yhtä paljon kaikkia katsojia, paikalla oli IFK:n fanireissun myötä maksaneita katsojia Stadistakin.
Edellisen HIFK-vierailun muistot lakaistiin pois, Ville maalasi ja Lehdon nollapelikin oli lähellä.
Tappara teki parhaansa luodakseen hyvät lähtökohdat faniensa pikkujouluille. On se hiano joukkue!

Otteluraportit:
Tappara: Tappara vireessä jo kotihallissakin
HIFK: Tappara IFK:ta terävämpi Hakametsässä
Ja: Tappara heräsi kotihorroksestaan
STT: Tappara palasi voittojen tielle
YLE: Barkov rauhoitti hyökkääjien peluutuksen
HS: Maalivahti Lehto lannisti HIFK:n
Plaza: Tappara löi tehottoman HIFK:n

Illan kiekkokierros:
Kiekko.fi: Tappara nappasi kotivoiton, TPS nousi rankkareilla
YLE: Jokerit ja JYP rutiinivoittoihin, Ässät yllätti Oulussa
MTV3: Kärkiryhmät juhlivat SM-liigassa
Sportti: JYP ja Jokerit karkaamassa

Eläviä kuvaa:
Nelonen: Kaikki maalit: Tappara-HIFK 29.11.2008
AL/Otteluvideot: 29.11 Tappara-HIFK 4-1
YLE: Katso HIFK-valmentaja Kari Jalosen haastattelu
YLE: Katso Tapparan Niko Niemisen haastattelu
YLE: Urheiluruudun kiekko-osio

JH75:
Mä en löydä eilisestä pelistä kuin positiivisia asioita. Listaan alle suurimmat plussat.

+Tuntia ennen peliä parkkipaikalla oli jo 11 tilausajobussia parkissa tai juuri parkkeeraamassa.
+Lehto pääsi pelaamaan pitkästä kotona pelin, jossa kaikkia kiekkoja ei tarvinnut torjua. Asia näkyi peliesityksessä.
+Grönvallin esitys kahden pelaajan alivoimalla oli huikea, kun huomioi vaikean kauden.
+Ilvosen esitys oli kokonaisuutena erittäin positiivinen.
+Jori Lehterän pelistä olen näkevinäni merkkejä, että hän on kasvamassa suureksi pelaajaksi. Ikävien loukkaantumisten takia Jori on joutunut ihan uuden haasteen eteen. Eilen hän taisi pelata lähes kolme minuuttia ylivoimaa yhteen soittoon. Nuorelle pelaajalle melkoisen kova suoritus.

Coolhand:
Jaahas, pitää ilmeisesti alkaa käydä useammin peleissä Hakametsässä. Eilen olin ensimmäistä kertaa tällä kaudella (Espoossa kun asun, pk-seudun Tappara-pelit olen kyllä käynyt katsomassa). Ei kyllä todellakaan peli näyttänyt siltä millaisen kuvan olen viimeaikojen otteluraporteista saanut. Eikä se ilmeisesti samanlaista ollutkaan. Tappara taisteli tilanteet loppuun ja katsomossa oli hyvä tunnelma.

Lisäksi mun pitää ilmeisesti alkaa ennustaa Tapparalle maaleja. Kaveri (hifkin kannattaja) totesi pari minuuttia ennen Villen maalia, että sais ny hifkikin tehdä maalin että tulis peliin jännitystä. Vastasin että vois Ville tehdä maalin kun se on ollut viime aikoina jäässä. Ja sitten kun hifki otti molarin pois totesin, että jaahas, nyt Tappara tekee neljännen maalin. Ja eihän siihen montaa sekuntia sitten mennytkään (ok, ei ollut oikeasti kovin vaikeasti arvattavissa).

Mutta hieno peli oli. Pitäisi tosiaan useamminkin jaksaa sinne Tampereelle asti peleihin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta