Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

HPK-Tappara 27.11.08

<< < (2/7) > >>

Blade:
Tapparan kokoonpano Hämeenlinnassa:

Ville Nieminen - Jonas Enlund - Timo Vertala
Kim Strömberg - Jori Lehterä - Niko Nieminen
Jukka Peltola - Greg Jacina - Teemu Nurmi
Matti Aho - Mika Niemi - Steve Saviano
Niclas Lucenius

Harri Ilvonen - Jussi Halme
Janne Grönvall - Lasse Korhonen
Atte Pentikäinen - Duane Harmer
Miska Kangasniemi

Mika Lehto
(Harri Säteri)

tsrautia:
Jokohan Saarisen ketjulotossa menisi edes 3 oikein. On tuossa ainakin se positiivinen asia, että Ilvonen on nostettu ykköspariin.

Pitää nyt kuitenkin toivoa taistelevaa ilmettä Tapparalle, vaikka pisteisiin ei nyt jaksa uskoa. Olisihan se aika pommi, jos voitto Hämeenlinnasta haettaisiin. Mutta sitä toivotaan.

Romppa:

--- Lainaus käyttäjältä: Blade - Marraskuu 27, 2008, 13:28:06 ---Tapparan kokoonpano Hämeenlinnassa:
...
"2": Kim Strömberg - Jori Lehterä - Niko Nieminen
"4": Matti Aho - Mika Niemi - Steve Saviano

--- Lainaus päättyy ---
Ej nej himskatti. Nyt alkaa minun vähäinenkin ymmärrykseni ja empatiani loppua. Savi neloseen, vaikka mun silmin Jori & Steve toimii paremmin kuin Strömberg tähän asti kertaakaan. Toivottavasti nelosen jätkät näyttää, että Saarisen psykologia toimii.

Jacina kolmosessa, just. Kai se on vaan isompi palkkaista peluutettava ylempänä.

Väsyneet Kädet:
Onkos Malkamäellä jokin vikana, vai eikö kahta "junnua" voi peluuttaa samaan aikaan? Sehän saattaisi aiheuttaa jollekin kokeneemmalle pullahtamisen katsomon puolelle, eli siksi ei varmaan käy..

Manse-Fani:
Kansalaiset - Med börjare!

Aivan käsittämätöntä tää kenttien jatkuva muokkaus. Eikö voi edes kahta (2) peliä katsoa samoilla kentillä? Luuleeko Saarinen oikeasti, että äijillä aukee hanat kun kaverit vaihtuu vierellä joka ikinen peli. Miksei voida koittaa esimerkiksi viime kaudella tuhoisaa jälkeä aikaansaanutta junnuketjua Enlund - Lehterä - Nurmi edes yhdessä ottelussa? Taitaa muuten olla Vertalan viimeinen näyttöpaikka tänään.

Itse peliin: pisteet maistuisivat. Mä lupaan järjestää yhden miehen tanssi- & laulushown, kuvata sen ja esitellä sitä julkisesti koko loppuvuoden, mikäli me otetaan voitto (myös kaksi pistettä lasketaan voitoksi). Varovainen arvioni tästä pelistä on kuitenkin se, että sama taaperrus jatkuu ja illat pimenee entisestään. Mikään ei onnistu ja tuska kasvaa, apina roikkuu ja Atte mulkoilee entistä vihaisemmin.

Jos nyt kuitenkin äijät kaivaa sota-asenteen esiin ja raapii tästä ottelusta voiton, toivon todella että se kantaa hedelmää jatkossakin. Se kun ei kiinnosta ketään, jos me voitetaan yksi peli kymmenestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta