Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Aleksander Barkov mukaan valmennustiimiin

<< < (12/17) > >>

Gagarin:
Ei yllätä, että täällä ollaan etupäässä lievästi sanoen negatiivisia tämän asian suhteen. Itsellä on kahtalaiset fiilikset myös.

Yhtäältä: Olen kyllä yllättynyt, että luotto Saariseen on näin kova. Samalla vielä puhuttiin joukkueen vahvistamisesta. Kyllähän tämän ratkaisun ykköstarkoitus on vähentää erottamispuheita ja antaa lisäaikaa. Hämmästyttävän kova luotto on päävalmentajalla, kun peliesityksiin katsoo. Tästä voi olla montaa mieltä, itse olen vähän samalla kannalla kuin muutkin, että eiköhän Saarisen eväät ole jo nähty. Jos tämä ratkaisu johtaa siihen, että puhallellaan muniin vähän pidempään ja vaihdetaan valmentajaa vasta sitten kun sääläripaikkakin on totaalisesti kadonnut horisontista, niin silloin tämä on ehdottomasti huono ratkaisu.

Toisaalta: En pysty näkemään, miten Barkov voisi joukkueen peliä nykyisestä ainakaan huonontaa. Jos mies pystyy taputtamaan joukkueeseen hiukan itseluottamusta ja neuvomaan vaikka pari kolme ylivoimakuviota, niin hyvähän se on. Tässä mielessä en ymmärrä tätä hirveää itkua. Vaikka kyllähän se totta on että ratkaisu on teatteria ja silmänkääntötemppu, kuten Sihvonen sanoo.

Torspo:
Voi, voi.. On tämä aivan käsittämätöntä touhua Tapparalta. Niin kuin tuossa edellä on jo kirjoitettu, niin tekohengitystähän tämä on. Annetaan hetki lisäaikaa.

Joku täällä kirjoitti että Sashalla voisi olla paljon annettavaa Tapparan ylivoimalle. Se on täysin paskapuhetta. Eiköhän Ojanen kykene antamaan ihan yhtä hyvät vinkit ylivoimaan kuin Barkovkin. On suorastaan noloa että takavuosien loistava pelaajamme vedetään mukaan uppoavaan laivaan.

Tämä on nyt se juttu mihin Tapparan johto pystyi. Vaikea uskoa että enää tapahtuisi penkin takana yhtään muutosta, vaikka sukellus jatkuisi samanlaisena. Minun mielipide on se että tekihengitys on turhaa, silloin kun muutosta tarvitaan niin pitää uskaltaa tehdä radikaalimpia ratkaisuja.

tomahawk:
Itse en näe tässä pienintäkään järjen hiventä. Mitä annettavaa ihan aikuisten oikeasti Barkovilla on valmennuksen saralla?

Jippoja ylivoimaan?

Kaikkein huvittavinta tässä on se (kuten jo edelläkin mainittiin) että Barkovilla itselläkään ei tunnu olevan havaintoa että mitä toimenkuvaan kuuluu.

Onko meidän seurajohtomme todella niin pihalla kuin tämän lisäyksen osalta voisimme päätellä? Yritetäänkö tässä kusettaa faneja tällä naurettavalla tekohengitysyrityksellä? Jos näin, aliarvoidaan faneja todella rankalla kädellä.

Älkää käsittäkö väärin. Kunnioitan Barkovia ja pidän häntä yhtenä kaikkien aikojen ulkomaalaisvahvistuksista. Olisin silti odottanut että kyseinen herra ansaitsisi edes jonkilaisia kannuksia valmennuksen saralta ennen kuin kaveri roudataan edustukseen. Barkovin valmennuskykyjä ei pidetä kummoisina edes junnuvalmennuksen parissa.

Joten, mitä annettavaa herra Barkovilla oikeasti on edustusjoukkueelle valmennuksen saralta.

terottaja:
Minä taas näen Saarisen ja Järvisen luoton menevän tässä vedossa lopullisesti. Mitä ihmeen tukea se on kun palkataan "ei niin menestynyt" junnuvalmentaja vahvistamaan(!) kokonaisvalmennusta. Kyseessä on aika nöyryyttävä epäluottamuksen osoitus valmentajille ja potkut olisivat olleet paljon suoraselkäisempää toimintaa.

Kuka siellä nyt vastaa kuvioista ja mitkä ovat hierarkiset voimasuhteet? Kertokaa ken tietää...



kuusysi:
Sasha vastaa ylvoima-ja hyökkäyspelistä. Esim. Lisää luovuutta hyökkäyksiin. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta