Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Antaisitko Saariselle potkut?

<< < (8/30) > >>

rämä:
Nyt on tullut aika vaihtaa valmentajaa. Mikko Saarinen saa pysyä silti kakkosena. Kuka ykköseksi, sitä en tiedä.
Mitään järkeä ei ole odottaa tyyliin "kaksi matsia vielä kattellaan". Ei tämä enää katselusta parane, tilanne on kriittinen.
Joukkueella parit kyseenalaiiset ennätykset hallussa tällä kaudella. Jokin aika sitten osattiin vielä tehdä maali tai useampikin. Ei enää.
Tappara on nyt todella ummetuksessa. Jotkut uskovat ettei valkun vaihto auta mitään. Mitä sitten pitäisi tehdä, jatkaa näin ja rukoilla?
Loukkaantumisiin on turha vedota, tosin niitäkin on tullut tällä kaudella Tapparatyylin vastaisesti paljon?
Kertooko sekin jostakin tuskasta ja väkinäisyydestä joukkueessa?
Kukaan ei voi kumota tosiasiaa, että me maksavat fanit emme ansaitse nähdä enää tämänhetkistä räpellystä ja tehottomuutta. Niin tragikoomista kuin se onkin ennen Tapparan matsia odottaa jo ihan tosissaan tekeekö ne maalin!
Nykyrosterillakin pitää pystyä huomattavasti parempaan.

Tänään on taas matsi, ja nyt minä sen tulosvedon teen.
Pitää vain tietää Lukon maalimäärä.
Pakkohan minun on Tapparaa osaltani auttaa. Tänään ne tekee maalin.
Minulla on aivan uskomattoman huono pelionni.

Gamla:
Ei voi muuta,kun antaa potkut. Tehdas on koko ajan seisakissa,eikä tulosta tule. Silloin täytyy jotain tehdä.

Esa.K:
Saarinen saa potkut tämän iltaisen pelin jälkeen..oli tulos mikävain. Ei tässä ole mitään järkeä joka peliin mennään aivan uudella ketjukoostumuksella ja sitten ihmetellään miksei vastuun kantajia löydy.. Hyvä Mikko ookkohan ikinä kuullukkaan mitä on joukkue peli? Ulos vain ja hätäseen...eikä enään ikinä takaisin...ei saa ainakaan mun sympatioita vaikka kuinka olisi meidän kasvatteja..täys sukka.

Gagarin:

--- Lainaus käyttäjältä: isokasi - Marraskuu 22, 2008, 10:25:35 ---
Uusiksi valmentajiksi on vaikea arvailla mitään. Se on Leinosen homma. Itse lähtisin pohtimaan asiaa Mälkiä, Läntinen, Toivola linjalta ...

--- Lainaus päättyy ---

Läntinen? Kuka Läntinen? Kai sentään Tommi?

Number7:
Joukkueen suorittaminen on tällä hetkellä sellaisella tasolla, että mikään muu vaihtoehto kuin potkujen antaminen ei ole hyväksyttävää. Näin paskaa peliä/jaksoa en muista Tapparalta miesmuistiin, jos ikinä. Me ei kotona saada tehtyä umpisurkeaa joukkuetta vastaan maaliakaan. En pidä tätä koko tilannetta mitenkään yksittäin Saarisen syynä. Joutui vain liian vaikeaan paikkaan liian nopeasti. Voi minun puolestani jäädä kakkosvalkuksi jos näin nähdään parhaaksi. Kuitenkin potkut samantien. Mitä järkeä on odotella ? Mihin luulette että tämä huono kausi loppuu ? Siihen kun Ville paiskaa pukukopin oven kiinni ja lähtee Stadiin katselemaan parempaa pelipaikkaa ? Ei valmentajan vaihto koskaan ole maailmaa pelastanut, mutta kyllä se ilmapiiriä muuttaa/puhdistaa, ja ainakin ehkä jotain tapahtuu myös pelaajien pääkopassa. Ihan sama vaikka sitten Mika Toivola loppukaudeksi ruoriin. Nyt tarvitaan muutosta ja nopeasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta