Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Antaisitko Saariselle potkut?

<< < (4/30) > >>

Trafan:
En antaisi Saariselle potkuja, koska minulla ei ole parempaa ehdokasta tilalle ja ilman päävalmentajaa edes Tappara ei SM-liigassa pärjää. Sen sijaan tekisi mieleni antaa monoa Gobrazalle, joka perusti tämän ketjun juuri tuoreeltaan paikallistappion jälkeen. Näinkö sitä tapparalaista taistelutahtoa ja yhteishenkeä rakennetaan? Lapsellisella kiukuttelulla ilman yhtään rakentavaa vaihtoehtoa?

Härmä:
Kyllä.Valitettavasti tämä saarinen jo nähty..

kimis75:
Vastasin:Kyllä!

En jaksa uskoa, että Mikko saa tätä purkkia enää käännettyä oikeinpäin. Mun ehdotus uudeksi valmentajaksi olisi H.Jortikka. Siinö olisi tarpeeksi v****mainen mies sytyttämään jokainen jannu tuossa joukkueessa. Sytyttäjää tuo lammaslauma nyt tarvii, eikä mitään lässyttäjää, joka lähtee jokaisen tappion jälkeen samoilla eväillä uuteen päivään kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Niin ja minkään loukkaantumissuman taakse on ihan turha piiloutua. Eikös tämän tappiokierteen alettua ollu parhaat kentällä? Miksei se viiden voiton putki venynyt parhaalla kalustolla kymmeneen tai viiteentoista?

TBK:

--- Lainaus käyttäjältä: jani73 - Marraskuu 21, 2008, 21:03:24 --- Näin häpeällistä aikajaksoa ei suurin osa Tapparan faneista edes muista koskaan nähneensä. 

--- Lainaus päättyy ---
Jos joku muistaa 90-luvusta jotain muutakin kuin satujumpan joulujuhlan, niin tämä ei ole oikeasti vielä mitään.

Ja itse aiheeseen, niin minä antaisin aikaa ainakin 4 peliä. Nyt on tulossa tiukalla tahdilla useampi peli, joten pelataan ne pois ja annetaan työrauha.

Ojanen_8:
Uusi kummeli sketsi:
- Ja Saarinen. No mitäs vaivaa teillä tänään on?
- No kun ei osaa valmendaa.
- Siihen ei muu auta kuin sinulle kenkää.

Eli joo, Saarinen muualle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta