Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Antaisitko Saariselle potkut?

<< < (22/30) > >>

Niemtev:
Ehdotin potkuja jo joulutauolla mutta seurajohto ei reagoinut silloin nyt on tälle kaudelle liian myöhäistä ja mitä tulee pelin tasoon niin nyt ei voi syyttää materiaalia yhtään.Ammattitaidotonta johtamista sekä auttamattomasti liigaan kelpaamaton ala-arvoinen valmentaja.Saariselle ei enää mitään almuja vaan pihalle kauden päätteeksi tai oikeastaan sen voisi tehdä jo nyt.En ymmärrä millä ihmeellä voidaan nähdä Saarinen ensi kauden Tapparassa päävalmentajan tehtävissä.Mistä pelaaja imu Tapparaan tulemisesta voisi syntyä jos Saarinen jatkaa?NIIN EI MISTÄÄN.Ainoa tapa olisi ostaa kovia pelureita ylihinnalla jotta edes suostuvat tulemaan Tapparaan pelaamaan huolestuttavaa suorastaan painajaismaiseen tilaan on Tappara rakas seuramme hetkessä ajettu.

Gobraza:
Kysytäänpä pois vieläkö joku on potkuja vastaan??

67:
Minä en totisesti ole. Mutta taidan tietää yhden nm:n jonka mielestä kannattaisi vielä antaa Saarisen jatkaa (jasu76)... 15 peliä enää, ihan oikeasti lähtekää Leinonen molemmat.

Taskuraketti:

--- Lainaus käyttäjältä: Gobraza - Tammikuu 17, 2009, 19:38:28 ---Kysytäänpä pois vieläkö joku on potkuja vastaan??

--- Lainaus päättyy ---

Minä olen puolesta ja vastaan.
Ei tämä näinkään voi jatkua, mutta eipä ole hyviä valmentajia vapaana. Summanen? Ei. Jortikka? Ei. Toivola? Eieiei.

67:

--- Lainaus käyttäjältä: Taskuraketti - Tammikuu 17, 2009, 19:51:40 ---
Minä olen puolesta ja vastaan.
Ei tämä näinkään voi jatkua, mutta eipä ole hyviä valmentajia vapaana. Summanen? Ei. Jortikka? Ei. Toivola? Eieiei.

--- Lainaus päättyy ---

Lienee kukaan noista ei missään nimessä huonompi vaihtoehto kuin nykyinen. Jortikka olisi ehkä valmentaja jonka pelikirjasta löytyisi enemmän kuin se yksi virke.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta