Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Kiitos Miki!!

(1/4) > >>

ByeBye:
Tein tuossa jokin matsi sitten pienen periaatepäätöksen. Periaatepäätöksen, joka tulee valitettavasti säästämään minulle ison kasan rahaa. Kun niin mielelläni istuisin hallilla katselemassa hokia. Mutta kun en istu. Yhdessäkään kirvesrintojen matsissa niin kauan kuin tämä oululainen lahja oranssien kiekkoilulle istuu osakeyhtiön johdossa.

Kiitos Leinonen, että romutit koko tuotteen 2003 mestaruuskauden jälkeen. Kiitos, että et mahtunut Rautakorven kanssa samaan kaupunginosaan. Hienoa, että pakotit Uraman Raumalle.

On aivan turha miettiä yksittäisiä otteluita, pelaajia, kentällisiä, valmentajavalintoja. Mitään erikoista pelaajavalinnoissa, pelisysteemissä, missään..

Tosi nyt sattuu olemaan, että ko. isäntä on sisäistänyt pankkimiehenä roolinsa hienosti. Yrityksen tehtävänä on  tuottaa voittoa omistajilleen. Sehän on selvä. Sitä vaan en yksinkertaisesti hyväksy sietämään, että kyseisen toimen ohella ei pysty ottamaan pitkäjänteistä urheilullisuutta vastuulleen, saati huomioon.

Bye, bye siis. Hakametsän lehterit. Oli kivaa yhdessä - koko kolmekymmentä vuotta!

Toivottaa; minä, minun rahani ja yritykseni rahat.. 

Putkiluistin:
Muusta en mitään tiedä,mutta Urama käsittääkseni halusi itse Raumalle perheensä takia.

jtv:

--- Lainaus käyttäjältä: ByeBye - Marraskuu 18, 2008, 21:00:13 ---Hienoa, että pakotit Uraman Raumalle.

--- Lainaus päättyy ---

Onko Leinonen Uraman vaimo, vai olenko missannut jotain oleellista?

Savijaakko:
Huhujen mukaan ongelma oli se, että Raulin vaimo ei saanut työpaikkaa Tampereelta... ja miksi en tiedä.

Hatchetman:
Puhdasta trollausta ja paskan heittoa ilman mitään totuuspohjia!Tällaista ei kaipaa kukaan! Turha ketju - pois!
Turha kirjoittaja - pois!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta