Kirjoittaja Aihe: Pasi Puistola  (Luettu 238897 kertaa)

Poissa cace6969

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 633
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #375 : Marraskuu 08, 2014, 12:49:33 »
Kiitos messi!

Mulla kans nousee karvat pystyyn tosta Puistolan haukkumisesta. Ensinnäkin Pasi on kuitenkin kaksin kertainen maailmanmestari, joita ei ihan joka oksalla kasva. Ehkä turha maininta, mutta voishan noita sankareita hiukan tukee silloinkin kun putki ei kulje.

No nythän Pasilla on ollut paljon eri vaivoja.. mm. Kolme viikkoo sitten tähystetty polvi.
Ja onhan pitkin viime kauttakin miestä tutkittu kun paino tippuu ilman syytä. Eihän noilla lommoposkila hirveitä voi Jonne Virtasia nostella.

Mutta tosiaan Tapolan ja Puistolan välillä on pakko olla jotain kismaa. Kesällähän huudeltiin että noi "veteraanit" ei oikein lämmennyt Tapolan treeneistä. Ehkä Puistola on eniten kärsinyt siitä. Ja nythän miestä on heitelty katsomon,seiskapakin ja Kalpan välillä. Eli pahasti on koiran kopissa!

Mutta siinä olen arvostelijoiden kanssa samaa mieltä että tilanteelle pitäisi tehdä jotain. Sekä Pasin, että joukkueen takia.
No näin ainakin ite oon kuullu että Puistolalla olis valmennuksen kanssa erimielisyyksiä.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #376 : Marraskuu 08, 2014, 15:06:04 »

No näin ainakin ite oon kuullu että Puistolalla olis valmennuksen kanssa erimielisyyksiä.

Eikö koko joukkueella ollut ongelmia valmennuksen kanssa? Tämähän piti olla 100% juttu jos edes vähän oli sisäpiirissä ja pääsi "hallihuhuja" kuulemaan? Eikö tämäkin kerro tästä palsasta aika paljon Tappara on sijalla 2. js peli helvetin hyvällä mallilla. Kirjoitetaanko täällä Palola ketjuun viimeisten pelien onnistumisista tai Kuuselan ketjuun kuinka hän on löytänyt punaisenlangan alkukauden kankeuden jälkeen? No ei! Täällä jutellaan Kangen surkeudesta ja masennellaan Puistolan palkasta ja surkeista otteista...


Edit. ja tämä ei ollut hyökkäus cace6969 kohtaan vaan yleisesti ihmettelen tätä palstan jatkuvaa negatiivisuutta.

Poissa cace6969

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 633
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #377 : Marraskuu 08, 2014, 16:31:17 »

No näin ainakin ite oon kuullu että Puistolalla olis valmennuksen kanssa erimielisyyksiä.

Eikö koko joukkueella ollut ongelmia valmennuksen kanssa? Tämähän piti olla 100% juttu jos edes vähän oli sisäpiirissä ja pääsi "hallihuhuja" kuulemaan? Eikö tämäkin kerro tästä palsasta aika paljon Tappara on sijalla 2. js peli helvetin hyvällä mallilla. Kirjoitetaanko täällä Palola ketjuun viimeisten pelien onnistumisista tai Kuuselan ketjuun kuinka hän on löytänyt punaisenlangan alkukauden kankeuden jälkeen? No ei! Täällä jutellaan Kangen surkeudesta ja masennellaan Puistolan palkasta ja surkeista otteista...


Edit. ja tämä ei ollut hyökkäus cace6969 kohtaan vaan yleisesti ihmettelen tätä palstan jatkuvaa negatiivisuutta.
Siis en minä ainakaan ole kuullut että koko joukkueella olis ollu jotain kränää valmennuksen kanssa. Ainoastaan Puistolasta kuulin. Siitä olen täysin samaa mieltä että tällä palstalla on kyllä ihmeen negatiivinen meininki.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #378 : Marraskuu 08, 2014, 16:54:03 »
Siis en minä ainakaan ole kuullut että koko joukkueella olis ollu jotain kränää valmennuksen kanssa. Ainoastaan Puistolasta kuulin. Siitä olen täysin samaa mieltä että tällä palstalla on kyllä ihmeen negatiivinen meininki.

Juu nimimerkkejä en mjuista mutta syksyllä monet täällä huusivat varmana tietona että koko joukkue on Tapolaa vastaan ja kopissa erittäin huono tunnelma.

Mode-edit: Lainaus kuntoon
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 08, 2014, 23:17:53 kirjoittanut Screamager »

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #379 : Marraskuu 08, 2014, 17:21:59 »
No vanhemmat pelaajat olivat kesällä hiukan näreissään Tapolan tiukalla linjalle. Osa pelaajista olisi halunnut Lukon tapaan enemmän ajasta ja paikasta riippumatonta omatoimista kesäharjoittelua. Toki Tapparan osalta tuo yhteinen kesäharjoitteluaika jäi loppujen lopuksi aika vähiin. Mutta kauden kynnyksellä nämäkin olivat jo taaksejäänyttä elämää ja Tapola on itseasiassa, kuten olettaa saattoi, keskustellut varsin paljon kokeneemman osaston kanssa.

Poissa Corkscrew

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 575
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #380 : Marraskuu 08, 2014, 23:05:49 »
Perusfanihan ei voi tietää, jos Puistolaa on tutkittu esim. painon putoamisen takia tällä tai viime kaudella. Toki riutunut ja itseluottamusta uupuva olemus nähdään, mutta muuten miehen otteita joudutaan arvioimaan vain edellisiin kausiin peilaten. Jotainhan täytyy olla vialla, kun Tapparassa viime vuosikymmenellä loistanut, ja sen jälkeen Ruotsissa huikeita kausia pelannut mies on todella haalea haamu siitä mitä joskus oli. Ei Liigan pelityyli voi olla niin paljon muuttunut, etteikö Puistolan tasoinen kiekollinen huippupakki siihen pystyisi sopeutumaan. Mutta jos mitään terveydellistä syytä ei löydy, niin mysteeriksi tämä saattaa jäädä. Niin raju pudotus tasossa on tapahtunut, mitä vielä tuo alistunut olemus kaukalossa alleviivaa illasta toiseen.

Poissa Axe Boobs

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 488
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #381 : Marraskuu 25, 2014, 22:22:57 »
Puistola on ylikunnossa ja olkapää niin paskana että vaatii leikkaushoitoa. Mistäkö tiedän? Kävin Ilvesfoorumilla... #faktatpöytään #ihanhyväteoria

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #382 : Marraskuu 25, 2014, 22:27:42 »
Puistola on ylikunnossa ja olkapää niin paskana että vaatii leikkaushoitoa. Mistäkö tiedän? Kävin Ilvesfoorumilla... #faktatpöytään #ihanhyväteoria

No joo, sopii kyllä hyvin "kuvaan". Mitenköhän tuo muu jengi ylikunnon osalta?

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #383 : Marraskuu 26, 2014, 17:59:57 »
Krooninen ylikunto ja kaveri silti jatkaa pelaamista, kyllä on sitkee sälli ja tyhmiä lääkäreitä Tapparassa. ;D
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #384 : Marraskuu 26, 2014, 19:24:57 »
No jos pelaa 3min pelissä, niin ei siinä liikaa rasitu. Tämä neljän vuoden soppari oli kyllä kaikkien aikojen tyhjin arpa.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #385 : Marraskuu 27, 2014, 15:12:47 »
No jos pelaa 3min pelissä, niin ei siinä liikaa rasitu. Tämä neljän vuoden soppari oli kyllä kaikkien aikojen tyhjin arpa.
Laskeppa tuntiliksa todellisesta jäällä tehdystä työstä!  ::)

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #386 : Marraskuu 27, 2014, 15:18:36 »
SE työaikaja palkkako lasketaan vain tehollisesta peliajasta? :D Ehän minä leikilläni. Edellee nsitä mieltä, että Pasilla on isompi ongelma, mikä lie. Joten en tuomitse häntä kovin tylysti.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Vihreasammakko

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #387 : Marraskuu 27, 2014, 17:09:05 »
Toivottavasti tästä Puistolasta opittaisiin viimeinkin se, että veteraani ikäisille pelaajille ei todellakaan kannata tehdä eläkeputkisopimuksia uran loppuvaihella. Liian helposti vain käy sillä tavalla, että kun ei ole enää sitä palavaa motivaatiota harjoitella tai tehdä asioita vimpanpäälle, niin huonokuntoisena rahastetaan loppu-ura. Case Mäntylä nyt tietysti poikkeus, mutta tuossakin tapauksessa harvinaisen paska sopimus tehty, kun ykköspakki lähtee aina kesken kauden ties minne.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #388 : Marraskuu 28, 2014, 00:32:02 »
Pasi muistuttaa lähinnä luurankoa olemukseltaan? Menee ylikuntoon kun ei saa riittävästi energiaa tekemiseen? Puuskuttaa kuin höyryveturi jokaisessa kaksinkamppailu tilanteessa! Kyvyt on olemassa edelleen mihin ne olisi kaikonnut? Ne pitää vaan saada käyttöön!!!

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Pasi Puistola
« Vastaus #389 : Marraskuu 28, 2014, 10:24:25 »
SE työaikaja palkkako lasketaan vain tehollisesta peliajasta? :D Ehän minä leikilläni. Edellee nsitä mieltä, että Pasilla on isompi ongelma, mikä lie. Joten en tuomitse häntä kovin tylysti.

Vähän samaa olen ounastellut itsekin. Nyt ei jokin ole kaverilla kohdillaan ja se heijastuu kaikkeen tekemiseen.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..