Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Play-offs 2006 - ennakointi
Naapuri:
--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Maaliskuu 03, 2006, 22:07:31 ---Nyt pitää vaan huolehtia siitä, että kaikki pelaamisen elementit on kohillaan, sitten kun tosipelit alkaa! Tasaviisikoin pitää joka kentän pystyä dominoimaan kentällä. Yli- ja alivoimaan pitää saada omat toimivat kokoonpanot. Rasituksen pitää jakaantua tasan kaikille! Ja ennenkaikkea pitää päästä helposti (vähillä peleillä) finaaleihin. Ja silloin olla parhaassa iskussa.
--- Lainaus päättyy ---
Ettet vaan olisi Jukka itse, kun tuntuu tuo taktiikkapuoli olevan noin hyvin hanskassa. Koska ajattelit kertoa tämän taktiikan joukkueelle?
tapsa34:
Onhan täällä joku hereilläkin! Kyllä se Jukka on nämä asiat ihan itse kertonut jo kauden alussa pelaajilleen. Kauden mittaan on vaan haettu sitä kokonaisuutta, jolla pärjätään tosipeleissä. Ilves on muuten erittäin todennäköinen vastus ekalla kierroksella.
Naapuri:
--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Maaliskuu 03, 2006, 22:39:31 ---Onhan täällä joku hereilläkin! Kyllä se Jukka on nämä asiat ihan itse kertonut jo kauden alussa pelaajilleen. Kauden mittaan on vaan haettu sitä kokonaisuutta, jolla pärjätään tosipeleissä. Ilves on muuten erittäin todennäköinen vastus ekalla kierroksella.
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä ja jos näin käy, niin siittä tuleekin aika mielenkiintoinen pari. Tappara on siinä parissa ennakkosuosikki, mutta minun näkemykseni mukaan prosentit menee 60/40 Tapparan voiton puolesta. Tuo 40% on kuitenkin varsin hyvä prosentti ja silloin voi jo puhua Ilveksen realistisista mahdollisuuksista.
marjo:
Kyllähän se on niin, et ipa on ennakkosuosikki, mikäli tuo skenaario toteutuu. Onhan ne voittanut "paikallisherruudenkin" jo parina vuonna peräkkäin...
Naapuri:
--- Lainaus käyttäjältä: marjo - Maaliskuu 03, 2006, 23:28:39 ---Kyllähän se on niin, et ipa on ennakkosuosikki, mikäli tuo skenaario toteutuu. Onhan ne voittanut "paikallisherruudenkin" jo parina vuonna peräkkäin...
--- Lainaus päättyy ---
Äläpäs nyt tyttö hyvä koita kasata meidän suuntaan suosikin paineita. Meille on paljon parempi, jos saamme tulla altavastaajana peliin, niin kuin olemme koko kauden tulleet. Tapparaahan ei kuulemma kiinnosta kauheasti pelata näitä rupusakkeja vastaan ja siinä on meidän toivomme.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta