Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Play-offs 2006 - ennakointi
NYR:
SAMAA MIELTÄ KUIN EDELLINEN KIRJOITTAJA. kÄRPÄT,KÄRPÄT,KÄRPÄT JUST JUST NYT ON OULUN TORIN JUHLAT OHI!!!NYT TULEE KOVA VASTUS JO EKALLA KIEROSELLA KÄRPILLE,NE SAA MAISTAA OMAA LÄÄKETTÄ NIIN KUIN JOKERIT NIIN MONENA VUONNA,KUIN LÄHTI SUOSIKKINA KÄRPPIÄ VASTAAN PELAAN PLAY OFFEISSA.näin se menee saipa tiputtaa tpsin ja blues jypin,niin sen jälkeen onkin bluesin aika lyödä kärppäset.
Andy:
Tässä spekuloidaankin sitä selkeästi todennäköisintä nelikkoa sinne semeihin ja silloin Kärpät tulisi vastaan. Jos jotain todennäköisyyksiä miettiin, niin ne voisivat olla jatkoonmenijöiden osalta:
Kärpät 85%
Hifk 75%
Hpk 70%
Noilla saataisiin todennäköisyydeksi 44,6%, että Tappara saisi semeissä Kärpät vastaan, eikä ketään muuta (Tapparan tippumista ei otettu huomioon). Sen verran korkea prosenttiluku kuitenkin, että tätä voi jo vähän spekuloidakin.
;D
ippe:
Välierien muuttaminen paras seitsemästä -systeemiin tietenkin vähentää yllätyspotentiaalia, mutta kyllä mä uskon että HIFK:n jatkoonmenoprosentti ei ihan ole 75% jos saavat Bluesin vastaan.
Olikos muuten Elitserienissä semmoinen systeemi nyt käytössä että välieräparit arvotaan? Ei nyt ihan sillee että kahdeksan nimee säkkiin vaan että 1-4 joukkueet saavat vastaansa jonkun porukasta 5-8. Tuo ainakin poistaa lopuissa peleissä taktikoinnin ja tahallaan häviämisen. Sitten kun vielä jaettaisiin runkosarjan loppusijoituksestakin jotain rahapalkintoa (muillekin kuin voittajalle) niin runkosarjan lopussa olevat turhat pelit vähentyisivät. Mutta toisaalta mitä mä tässä ruikutan, nää Tapparan viimeiset HPK ja HIFK -pelit oli aivan loistavaa viihdettä.
Tenox:
--- Lainaus käyttäjältä: ippe - Maaliskuu 16, 2006, 01:58:22 ---Olikos muuten Elitserienissä semmoinen systeemi nyt käytössä että välieräparit arvotaan? Ei nyt ihan sillee että kahdeksan nimee säkkiin vaan että 1-4 joukkueet saavat vastaansa jonkun porukasta 5-8. Tuo ainakin poistaa lopuissa peleissä taktikoinnin ja tahallaan häviämisen. Sitten kun vielä jaettaisiin runkosarjan loppusijoituksestakin jotain rahapalkintoa (muillekin kuin voittajalle) niin runkosarjan lopussa olevat turhat pelit vähentyisivät. Mutta toisaalta mitä mä tässä ruikutan, nää Tapparan viimeiset HPK ja HIFK -pelit oli aivan loistavaa viihdettä.
--- Lainaus päättyy ---
Tais ruotsissa olla sellanen systeemi,että sijat 1-4 sai valita vastustajansa sijoilta 5-8 ( 1. ensin jne. ). Arvontaa ei taidettu tänä vuonna käyttää. Melko älytön systeemi mutta sopii ruotsalaisille. :o
JoKaGO:
Tieto Ruotsista kertoo, että runkosarjan voittajan vastustajaksi arvottiin 7. tai 8. Kolmoselle arvottiin 5. tai 6.
Ei ihan huono systeemi olisi ollut varsinkaan nyt tänä vuonna Suomessakin, jolloin (ainakin minä toivon että) esim. Tappara selvästikin nouti Ässät. Wille jossain jo heittikin kommentin tästä, johon on helppo yhtyä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta