Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-SaiPa 18.10.08

<< < (4/7) > >>

Romppa:
"Keränen & Sorakangas". Ennen wanhaan täydellisiä tahvoja oli vain sarjakuvissa ja kakaroita ne saattoivat jopa naurattaa. Ei tänään, tänään mää joudun tilaamaan Canal+ nähdäkseni edes jääkiekkoa.


--- Lainaus käyttäjältä: Luuseri - Lokakuu 18, 2008, 19:09:08 ---Kerrotko Romppa tai joku muu mitä siellä oli Jouhkimainen touhunnut? Ryntäyksestä siis tuli kaksiminuuttinen, mutta oliko ajanut Lehdon päälle, vai??

--- Lainaus päättyy ---

Törmäsi tyhjällä pelialueella Lehtoon, joka saattoi heittää pienet filmit, mutta jäi joka tapauksessa tällin jälkeen toviksi makaamaan jäähän. Meitin pupupöksyt katteli kaukaa, Atte tuli sentäs (ylimääräisenä?) vaihtoaitiosta luistelemaan Jouhkimaisen perään, mutta loppujen lopuksi huuteli minimissään metrin päästä. Kysyi vissiin, että tuleeko kaakao maitoon vai veteen.

Edit. Sen verran korjaan edellisiä puuskiani, että Lasse Korhonen saa minulta puhtaat paperit. Mies yrittää, onnistuu useammin kuin epäonnistuu ja tänään vaihdon pienimpänä miehenä ei suostunut luovuttamaan vääntöä suuremmalle Saipalaiselle. Siinä samassa tilanteessa, missä Niäminen ja Levokari ottivat väkivaltakakkosensa.
Lasse on äijä.

tappara_fani93:
peli oli aika huono :-[ mut se mua ärsytti kaikista eniten ku se joka lehtoo tönäs sai vaan 2min... sillo meni nii hermot :-\ mut ei kuitenkaa säteriä tarvis syytellä koko joukkue oli tänää vähä pihalla ja noi tuomarit oli kans nii huonoja. mikä ihme niillä oli ojasta vastaa? pysty koko aja ottaa sen pois alotuksesta. mitä muute siinä lopussa tapahtu ku nieminen sai sen 10min?? ku olin lähteny jo sillo.

Ville:

--- Lainaus käyttäjältä: tappara_fani93 - Lokakuu 18, 2008, 19:21:33 ---mitä muute siinä lopussa tapahtu ku nieminen sai sen 10min?? ku olin lähteny jo sillo.

--- Lainaus päättyy ---
Nieminen kävi kertomasssa tuomareille mielipiteensä suoraan päin naamaan, näin radiossa kerrottiin

Andy:
Ei varmaan Atte halunnut vaarantaa Tapparan ylivoimaa ja takaa-ajoa siinä Jouhkimainen keississä. Sen jälkeen olisi kyllä voinut muistuttaa, sen verran tahallinen teko kuitenkin oli.

Kenzo71:
Itse näin, että Ville olisi käynyt lyömässä mailalla päätypleksiin oman maalin takana. Kyllähän Ville vähän koko pelin ajan jutteli tuomareiden kanssa ja ekalla erätauolla kävivät pitkätkin keskustelut tuomareiden kanssa ennen kuin jäätä alettiin ajaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta