Äänestys

Kuinka Tappara-SaiPa ratkeaa? (Lopputulos: 3-6)

Tappara voittaa varsinaisella peliajalla
27 (84.4%)
Tappara voittaa jatkoajalla
2 (6.3%)
Tappara voittaa voittomaalikilpailussa
1 (3.1%)
SaiPa voittaa varsinaisella peliajalla
2 (6.3%)
SaiPa voittaa jatkoajalla
0 (0%)
SaiPa voittaa voittomaalikilpailussa
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 30

Kirjoittaja Aihe: Tappara-SaiPa 18.10.08  (Luettu 10322 kertaa)

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Tappara-SaiPa 18.10.08
« Vastaus #30 : Lokakuu 19, 2008, 10:14:16 »
+ Atte, Lasse ja Jussi. Kaikki kolme hoitelivat tonttinsa hyvin
+ #8 oli tänään Tapparan paras hyökkääjä, vaikka tuomarit eivät jättäneet rauhaan hetkeksikään!
+ Kova meteli katsomossa tuomareiden leikkiessä hokisirkusta kolmannessa erässä
+ Taklauksia selvästi enemmän kuin vihulla

- Tuomarit
- Tuomarit
- Tuomarit
- #55 ja Malkamäki. Puolustuspäässä hirveätä
- Cook ei väläyttänyt
- Ylivoimakaan ei oikein lähtenyt kulkemaan
- Saarinen olisi sakkojenkin uhalla voinut medialle raivota hitusen tuomareista
- Jouhkimainen ei saanut mustelmiaan!
- Tuomarit
- Tuomarit
- Tuomarit
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa Number7

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 744
    • Profiili
Vs: Tappara-SaiPa 18.10.08
« Vastaus #31 : Lokakuu 19, 2008, 17:02:51 »
Ei varmaan Atte halunnut vaarantaa Tapparan ylivoimaa ja takaa-ajoa siinä Jouhkimainen keississä. Sen jälkeen olisi kyllä voinut muistuttaa, sen verran tahallinen teko kuitenkin oli.
Mulla voi olla vähän ristiriitainen käsitys pelistä nimeltä jääkiekko, sillä en hyväksy poliisikulttuuria, mutta silti olen ehdottomasti sitä mieltä, että on joitain tilanteita, joita ei vain hyväksytä. (Oman) maalivahdin ajelu on sellainen juttu, jonka jälkeen aivot jää narikkaan ja tunteet ottaa vallan. Eikä se Atte-Patte kentälle tullessaan voinut tietää tuleeko jäähy vai ei, eikös se penaltti tullut vähän jäljessä tapahtumista?

Aivan samaa mieltä. Vaikka en itse tilannetta olekaan nähnyt, niin kuitti pitäisi tulla saman tien. En kannata show-tappeluita enkä muutenkaan mitään pelkkien "poliisien" hankkimista joukkueisiin, mutta sen verran munaa pitää olla, että tuollaiset teot kostetaan välittömästi. Maalivahtiin ei kosketa. Oli sitten tilanne mikä tahansa, niin kaveri vähintäänkin niskalenkillä jäihin tuollaisesta samoin tein. Todella surullista, ettei meidän pelaajista siihen ollut.