Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Teppo Numminen

<< < (24/26) > >>

#51:

--- Lainaus käyttäjältä: Harald Hokiman - Syyskuu 18, 2011, 08:43:39 ---http://yle.fi/urheilu/lajit/jaakiekko/nhl/2011/09/teppo_numminen_buffalon_valmennustiimiin_2879939.html    Ensimmäinen pesti katsomovalmentajana toi maailmanmestaruuden. Hyvää jatkoa Tepolle!

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä. Onnea todellakin Tepolle ja toivottavasti onnistuu vakuuttamaan valmennuskyvyillään ja pääsee jopa päävalmentajaksi vielä joskus. Muutaman vuoden olen uneksinut, että olisi ihanaa jos Tappara saisi palautettua tapparalaisuuden takasin, ja tulevaisuudessa valmentajina toimisivat Teppo Numminen ja Ville Nieminen. Ehkä joskus Teppo palaa vielä Tapparaan.

4_TRA:
Onnea vaan Tepolle.
Olishan se mahtavaa jos Teppo olis penkin takana Tapparassa valmentamassa. Perhe ilmeisesti pitää rapakon takana ja luulen että herralla itsellään ei ole mitään mielenkiintoa tulla kasvattajaseuraansa missään roolissa.

marusak1:
Kannattaa käydä lukemassa jatkoajan sivuilla siel on Teposta juttua :D tällänen otsikko kuin Teppo Numminen – sinivalkoinen legenda

montonen:
Oli Teppokin laittanut nimensä adressiin :) Numero 463

veka3:
Mun mielestä tämä mies ei ole pelaaja... joten ei taida kuulua tän otsikon alle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta