Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

HIFK-Tappara 10.10.08

<< < (3/6) > >>

Rapukäsi:
Kovin skeptisellä asenteella joutuu tänään matsiin lähtemään. En muista koskaan todistaneeni Tapparan voittoa HIFK:sta Nordiksella, silloin kun olen itse paikanpäällä ollut. Vielä kun meidän tämänkauden vieraspelit ovat olleet mitä olleet, niin vaikealta näyttää. Eniten huolettaa kuinka meidän pakit kestävät HIFK:n kovan karvauspelin, johon perjantai-illan huuma tuonee vielä oman lisänsä. No odotellaan ja katsellaan, todennäköisesti matsin lähestyessä toiveetkin kasvavat potenssiin kolme ja kiekon pudotessa jäähän, olen jo varma voitosta! Skeptikot Kataisen saunan taakse!

P.S. Onko TFC:n Helsingin alajaostolla kokoontumisajot johonkin ravintolaan ennen matsin alkua? Vois parit huurteiset käydä kaatamassa hetulaan ennen H-hetkeä, sikäli mikäli pääsen töistä viiden aikoihin lähtemään.

briere48:
Onko Tampereelta kukaan lähdössä tänään peliin? Tai osaisiko joku opastaa, miten pääsisin helpoiten Helsingin jäähalliin?

arde:
Schneiderin vika peli tapparassa....
Ite en muista tapparan voittaneen kertaakaan kun olen ollut kattomassa hifk-tappara toivottavasti asiat tänään muuttuu :)

janneojanenonjumala:
Näin se homma toimii- jee jee :)

juti fan:
Voidaan pikkuhiljaa lopettaa puheet ABS-kolmikosta.Tänään puuttui kokoonpanosta Cook,Ojanen,Vertala ja Nurmi.Silti upea voitto Tapparalta. Tänään pisteille pääsi 12 Tapparan pelaajaa.Tappara pelaa nimenomaan joukkueena nyt.Tästä on hyvä jatkaa!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta