Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Fanmeeting 2007 Vojens,Tanska

<< < (2/3) > >>

klage:
Jos Tanskaan lähtee, niin oikean ajankohdan voi tarkastaa osoitteesta www.roskilde-festival.dk. Tänä vuonna päivät ajoittuvat 29. kesäkuuta - 2. heinäkuuta 2006. Pakko tähän ketjuun kirjoittaa sama läppä joka vuosi.

Konna:

--- Lainaus käyttäjältä: klage - Helmikuu 28, 2006, 13:50:07 ---Jos Tanskaan lähtee, niin oikean ajankohdan voi tarkastaa osoitteesta www.roskilde-festival.dk. Tänä vuonna päivät ajoittuvat 29. kesäkuuta - 2. heinäkuuta 2006. Pakko tähän ketjuun kirjoittaa sama läppä joka vuosi.

--- Lainaus päättyy ---

Eihän juuri Tanskaan oo mikään pakko lähtee. Fanmeeting vaan sattumalta järjestetään Tanskassa ;) Ja olisi hyvä saara Tappara "edustus" paikan päälle

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: Konna - Maaliskuu 05, 2006, 20:29:34 ---[Ja olisi hyvä saara Tappara "edustus" paikan päälle

--- Lainaus päättyy ---
Saarasta en tiedä, mutta mitä sillä saavutetaan, jos tuonne joku delegaatti lähtee?

Ryypätä ihmiset osaa Suomessakin, eikä ainakaan kuvien mukaan tuo Vojens mikään hirveä metropoli ole ja palveluista ko. tapahtumassa olen kuullut vaihtelevaa palautetta. Tokihan sinne saa ihmiset mennä, mutta minä en ala istumakatsomossa seisomaan ... eikun tässä ketjussa puhuttiinkin Tanskaan menemisestä.

klage:

--- Lainaus ---Eihän juuri Tanskaan oo mikään pakko lähtee. Fanmeeting vaan sattumalta järjestetään Tanskassa ;) Ja olisi hyvä saara Tappara "edustus" paikan päälle

--- Lainaus päättyy ---

Eikun Tanskaan on nimenomaan pakko taas lähteä, mutta ajankohta on heti heinäkuun alussa ja tapahtumapaikkana on Roskilden idyllinen pikkukaupunki. Näin minä kerran sielläkin jotain porukkaa Pelicans paidat päällä, en tosin mennyt juttelemaan kun vaikuttivat hieman... noh, olkoon.   

axe:
Mää oon käynyt Vojensissa. En muista paikasta yhtään mitään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta