Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Kysymyksiä jääkiekosta

<< < (75/85) > >>

iroj:
Yhteensä 14 maalia kahdessa peräkkäisessä pelissä on uskomatonta nannaa ja vielä vieraspeleissä eikä vastukset ole olleet helpoimmasta päästä.
Koska Tappara on edellisen kerran tehnyt yhteensä vähintään 14 maalia kahdessa peräkkäisessä liigapelissä?

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: iroj - Lokakuu 27, 2015, 21:29:25 ---Yhteensä 14 maalia kahdessa peräkkäisessä pelissä on uskomatonta nannaa ja vielä vieraspeleissä eikä vastukset ole olleet helpoimmasta päästä.
Koska Tappara on edellisen kerran tehnyt yhteensä vähintään 14 maalia kahdessa peräkkäisessä liigapelissä?

--- Lainaus päättyy ---

Itse muistan, että kaudella 1992-93 Tappara voitti kolme peliä putkeen maalierolla 23-1. Ensin H-Reipas kotona 8-0, sitten Jyp HT vieraissa 7-1 ja Kiekko-Espoo kotona 8-0. Oli siinä kotipeleissä tuulettamista. Varmaan tuonkin jälkeen on näitä ihmeitä nähty.

iroj:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Lokakuu 27, 2015, 21:40:45 ---Itse muistan, että kaudella 1992-93 Tappara voitti kolme peliä putkeen maalierolla 23-1. Ensin H-Reipas kotona 8-0, sitten Jyp HT vieraissa 7-1 ja Kiekko-Espoo kotona 8-0. Oli siinä kotipeleissä tuulettamista. Varmaan tuonkin jälkeen on näitä ihmeitä nähty.

--- Lainaus päättyy ---

Tällainen ihme (14 maalia kahteen peliin) on nähty ainakin kerran sen jälkeen ja sekin tapahtui viime vuosituhannen puolella.

Messi:
Minä haluan tietää, milloin pidetään ja missä jääkiekon seuraavat veteraanien MM-kisat?
Jos joku tietää, niin tänne vastaus.

Tapparan näköinen mies:

--- Lainaus käyttäjältä: c-paaty - Lokakuu 24, 2015, 21:13:59 ---Nuoret ei muista kaikkea. Muistan kun kuuntelin pelin radiosta. En tiedä miksi tämä jäi mieleen :)

Tilastot: http://www.tappara.fi/liiga/ottelut/0203/hifk1.html

--- Lainaus päättyy ---

Yksi harvoista Tapparan peleistä tuolloin, joihin pääsin oikein paikanpäälle. Muutaman kaverin (Hifk-faneja) kanssa. Oli ikimuistoisia tunnelman vaihteluja porukan ja ottelun sisällä kyllä...

Tilastotkaan ei kerro kaikkea, M. Ojasen tasoitusmaalin 7-7, senhän teki Hifk omiin. 

Jotkut Hifk-fanit ottivat tuloksen ennusmerkkinä tulevasta mestaruudesta (Hifk:lle); joukkueessa täytyy olla jotain poikkeuksellista, kun nousee kuuden maalin takaa tasoihin ja ohi. Itse luin silloin ennusmerkkejä toisin, ja niinhän siinä sitten kävikin.

Joillekin Tappara-faneille ottelu oli ilmeisen traumaattinen kokemus, jota en ihan silloin ymmärtänyt, ja vielä vähemmän mestaruuden jälkeen. Eihän tuollaiselle voi enää kuin nauraa, kun kuuden maalin johto sulaa käsiin. Sitten vielä loppuhetkien tasoitus, niin saatiin kuitenkin piste vaikealta vieraskentältä. Viihdettä ainakin oli, eikä jälkimaku ottelusta ollut täysin huono edes heti ottelun jälkeen. Saati sitten mestaruuden voittamisen jälkeen, tuosta ottelustahan tuli silloin yksi ikimuistoisimmista mutkista matkalla kauan kaivattuun mestaruuteen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta