Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Sm-Liigan Muut Ottelut

<< < (4/11) > >>

marjo:
Joo niinhän se meni, et Kohn nosti Jääskeläisen mailaa, joka osui sitten ruottalaista huuleen.. Niinpä vahinko oli ja Reijo pisti jäähylle väärän miehenkin vielä. Sen jälkeen alkoi armoton tasoittelu siinä jatkoerän alkuun. Mutta Jyppi sössi ne ylivoimat..

SPL:
Ei ollut sitten Jypin päivä, onnenkantamoisia upposi. Pirnes on aika jäätävä ratkaiseen tärkeitä pelejä. Tere tulemas takaisin.  8)

Justjoo:
Ainakin mitä itse Canalilta katseli, niin Kohn ihan itse tempaisi kaveria huuleen. Ringbom seisoi itse vieressä. Linjatuomarikin oli näköjään nähnyt Jyppi-mailan osuvan. Aika karmea oikeusmurha, etenkin kun Kohn itse teki vielä ratkaisumaalin.

oli muutenkin "Tasajäähy"-Ringbom elementissään. Muuten toivoisi, ettei kaveri viheltäisi Tapparan matseja, mutta kuka sitten tilalle? Laaksonen, Rantala tai mikä se tuomarin irvikuva Vuohenvittu joka yhden Pelsumatsin vihelsi.

Silakkalapa:
Kyllä Jypille tarjoiltiin ratkaisua jatkoerässä - kun ei kelvannut niin näkemiin. Jos ei Blues lämmitä niin ei lämmitä kyllä hajuton ja mauton Jyppikkään.

Toivottavasti Blues pystyisi edes vähän kiusaamaan Kärppiä ja ottelusarja venyisi mahdollisimman pitkäksi. Taitaa olla turha toivo kyllä..:-)

Jasu:
Ilveksellä tuskallista voitot Hpk:lle 3-0, harmi ettei Bluessi pystyny pitämään johtoonsa peli 3-3, mutta häh tekstiteevee ilmottaa että bluessi voitti 2-3 vaikka äsken oli 3-3  ???

Näköjään hylättiin video tarkastuksen jälkeen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta