Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Lukko 13.09.08

<< < (3/9) > >>

Harald Hokiman:
Jos ei lukko ja varsinkin Urama sytytä niin hyvää yötä  ::)
Voipi olla että Urama saa muutaman vihellyksen palattuaan entiselle työareenalleen Tai sitten minä olen Timo Susi  :D Tappara vie pelin 7-6  8)

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: Betonileuka - Syyskuu 13, 2008, 11:50:18 ---Tapparan kokoonpano:

26 Jonas Enlund - 8 Janne Ojanen - 85 Niko Nieminen
11 Timo Koskela - 21 Jori Lehterä - 30 Ville Nieminen
44 Matti Aho - 87 Tomi Peltonen - 81 Jukka Peltola
12 Steve Saviano - 73 Niclas Lucenius - 22 Kim Strömberg
(19 Arsi Piispanen)

55 Janne Grönvall - 9 David Schneider
15 Jussi Halme - 5 Charlie Cook
82 Atte Pentikäinen - 4 Miko Malkamäki
(52 Lasse Korhonen)

34 Mika Lehto
(29 Harri Säteri)
   

Missä on Miska??

--- Lainaus päättyy ---
Nyt näihin kokoonpanoihin, MIKSI Enlund & Lehterä tutkapari on erotettu toisistaan? Entä miksi Steve Saviano ei pääse nelosketjua ylemmäs, minun mielessäni Saviano ohittaa helposti esimerkiksi Matti Ahon tai Jukka Peltolan? Miten Niko Nieminen pelaa ykkösketjussa, mutta kaima Ville Nieminen ei?
Miten Malkamäki ei pääse suoraan ykköspariin Cookin kanssa? Schneider kakkospariin Grönvallin kanssa ja Halme-Pentikäinen kolmospariin mikäli Korhonen & Kangasniemi sairastuneet.


--- Lainaus käyttäjältä: Harald Hokiman - Syyskuu 13, 2008, 11:53:48 ---Jos ei lukko ja varsinkin Urama sytytä niin hyvää yötä  ::)
Voipi olla että Urama saa muutaman vihellyksen palattuaan entiselle työareenalleen Tai sitten minä olen Timo Susi  :D Tappara vie pelin 7-6  8)

--- Lainaus päättyy ---
Miksi ihmeessä Pronssi-Urama saisi vihellyksiä tuotuaan Tapparan pitkästä aikaa mitalleille? En aijo hurrata, en aijo buuata suhtaudun entiseen Päävalmentajaan neutraalisti.

Väsyneet Kädet:

--- Lainaus käyttäjältä: T-a-p-p-a-r-a - Syyskuu 13, 2008, 11:57:08 ---Nyt näihin kokoonpanoihin, MIKSI Enlund & Lehterä tutkapari on erotettu toisistaan? Entä miksi Steve Saviano ei pääse nelosketjua ylemmäs, minun mielessäni Saviano ohittaa helposti esimerkiksi Matti Ahon tai Jukka Peltolan? Miten Niko Nieminen pelaa ykkösketjussa, mutta kaima Ville Nieminen ei?
Miten Malkamäki ei pääse suoraan ykköspariin Cookin kanssa? Schneider kakkospariin Grönvallin kanssa ja Halme-Pentikäinen kolmospariin mikäli Korhonen & Kangasniemi sairastuneet.
..

--- Lainaus päättyy ---
Koska viimeisessä harjoituspelissä ja Ipa-pelissäkin toimivat ihan ok noin. Ja koska kokeileminen ei ole kiellettyä - se oletettavin ei aina ole paras ratkaisu. Lisäksi Ojanen tarvitsee nopeat laiturit, koska on itse niin hidas.
Ajattele keskenäsi vaikka nuo ketjut väreillä, niin ei ala ahdistamaan numerot. Katso sitten pelin jälkeen peliajoista keille sitä vastuuta tuli. Voisin vaikka vetoa lyödä, että Lehterän ketju pelaa enemmän kuin Ojasen.
Malkamäki ei ehkä siksi pääse suoraan ykköseen, koska ei ole osoittanut Saariselle olevansa kykeneväinen siihen.

janski:
Jotain positiivista ja toiveita herättävää illan matsiin,Puujalka Piispanen huilaa.Kiitos Mikko!

Hernia:
Tämä ketju ratkaisee tänään, koska kaksi ensimmäistä kenttää on edelleen väärin:

44 Matti Aho - 87 Tomi Peltonen - 81 Jukka Peltola

Piispanen on sitten näköjään viimeisetkin näyttönsä antanut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta