Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SM-Liiga muut ottelut 2008-2009

<< < (18/23) > >>

Oijennus:
Yhtä asiaa en ymmärrä tässä systeemissä ja pelien aikatauluissa. Tänään alkaa loppuhuipennus, mutta kuitenkin samalla pelataan vielä liigakarsintoja. Mielestäni karsinnat olisi ilman muuta pitänyt jo saada pelattua ennenkuin alkaa koko liigan huipennus. Tietenkin joillekin myös karsinta voi olla huipennus, mutta kyllä minä lasken huipennukseksi finaalit.

passivemonkey:
Eiköhän se johdu noista täysin naurettavista play-out otteluista. Jos liigan huonoin runkosarja joukkue suoraan menisi karsintaan, niin karsinnathan olisi jo pelattu ajat sitten. Toki siinä tilanteessa Mestiksen pitäisi loppua huomattavasti Sm-liigaa aikaisemmin. Olkoon kuka mitäkin mieltä tahansa, niin itse toivon että Sport nousisi liigaan. Ikinä en ole Ässistä tykännyt.

FORTUNA:

--- Lainaus käyttäjältä: JM82 - Huhtikuu 08, 2009, 07:26:30 ---Yhtä asiaa en ymmärrä tässä systeemissä ja pelien aikatauluissa. Tänään alkaa loppuhuipennus, mutta kuitenkin samalla pelataan vielä liigakarsintoja. Mielestäni karsinnat olisi ilman muuta pitänyt jo saada pelattua ennenkuin alkaa koko liigan huipennus. Tietenkin joillekin myös karsinta voi olla huipennus, mutta kyllä minä lasken huipennukseksi finaalit.

--- Lainaus päättyy ---

En käsitä minäkään. A:ssa se meni vielä hassummin, kun mestari oli jo selvinnyt pelattiin edelleen karsintasarjaa.

iroj:
Kyllä näissä karsintaotteluissa "psykologinen asetelma" vaikuttaa.
Ässillä on vain "hävittävää" ja Sportilla on vain "voitettavaa" joten Ässillä on paljon suuremmat paineet näissä otteluissa.

Nyt Ässät on todella kovan paikan edessä kun olisi pakko voittaa 2 seuraavaa ottelua.
Vaikka Ässät voittaisi torstaina ja saisi viimeisen pelin lauantaiksi Poriin niin kotiedusta ei silloin ole mitään hyötyä.
Voisi olla kovat paineet pelata kotiyleisön edessä "veitsi kurkulla" liigapaikasta.

Jos Sport tekee torstaina 1.maalin niin sitten aletaan mittaamaan Ässä-pelaajien henkistä kanttia...

Ojanen_8:
Niin se Jyp vaan meni ja otti ensimmäisen voiton. Ihan hyvältä näyttää Jypin kannalta...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta