Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Kuka valmentaja lähtee ensin 08-09?

<< < (2/10) > >>

Naapuri:
Tämä ei ole provosointia ja olen varsin varma, että joko Kärpät, tai Hifk vaihtavat valmentajaa ennen Tapparaa, mutta kyllä aika voimakasta nurinaa on tuntemieni Tappara-kannattajienkin joukosta alkanut kuulumaan Saarista kohtaan. Eräs kaverini mainitsi, että Saarinen yrittää apinoida Uramaa, mutta ei osaa muuttaa taktiikkaa muuttuneen materiaalin mukaiseksi.

Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että Saarinen on jo ohittanut Pietilän nopeimmin lähtevien listalla. En toki tiedä, joko veikkaustoimistot ovat päivittäneet listojaan.

Simoes:
Eiköhän Saarisella ole vielä täysi seurajohdon tuki takana. Sarjataulukko ja pisteet ei kuitenkaan ihan kaikkea kerro nykytilanteesta, eikä Tapparan peli nyt niin umpisurkeaa ole ollut. Tähän astiset ottelut ovat olleet tasaisia ns. pienten marginaalien pelejä, mutta tuuriakaan ei ole ollut matkassa, joten pistepotti on tällä hetkellä aika laiha. Kauden päätyttyä nähdään kuinka hyvä tai huono valmentaja Mikko Saarinen on.

Ensimmäiset potkut saa Kärppien Alatalo..

Penalty_Killer:
Kärppien Alataloa veikkaan. Siellä Puolessa Suomessa vaan taitaa olla hyvin äkkijyrkkää sakkia. Töppäät hiukan niin halli on seuraavan kauden tyhjä.  Kuullu juttua vaan ajoista kun Kärpät aikoinaan alasarjoihin asti vajosi.
Kalpa vois veivata toisena.
Hifk ei varmaankaan... eikö niiltä jo lopu rahat vaihdella valmentajaa.

Ilvestä en veikka, eikä niillä mitään hätää olis vaikka Sakari kenkää saisikin. Penkin takana on nälkästä väkeä!
Juujärvi tarttis meriittejä Oulun suuntaan.

hardflip:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Syyskuu 21, 2008, 10:07:30 ---Tämä ei ole provosointia ja olen varsin varma, että joko Kärpät, tai Hifk vaihtavat valmentajaa ennen Tapparaa, mutta kyllä aika voimakasta nurinaa on tuntemieni Tappara-kannattajienkin joukosta alkanut kuulumaan Saarista kohtaan. Eräs kaverini mainitsi, että Saarinen yrittää apinoida Uramaa, mutta ei osaa muuttaa taktiikkaa muuttuneen materiaalin mukaiseksi.

Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että Saarinen on jo ohittanut Pietilän nopeimmin lähtevien listalla. En toki tiedä, joko veikkaustoimistot ovat päivittäneet listojaan.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa olen ajatellut itsekin, Karpat on kuitenkin tottuneet voittamaan viime vuosina, joten Alatalon pulukka saattaa lahta porojen viemana suuntaan jos toiseen pian jos ei rupea tulosta tulemaan. Hifkin osalta veikkaan, etta Jalonen jatkaa ryomimisesta riippumatta. Valttamatta yhdessa kaudessa tulosta ei viela tule, veikkaan etta loppu puolella kautta Jalosen tyonjalki rupeaa nakymaan kunnolla.

En tieda mita Saarinen yrittaa ja mita ei mutta osa peluutuksista ihmetyttaa ja kummastuttaa pienta kulkijaa.

tapsa34:
Vedän arvaukseni takaisin, että Alatalo muka saa potkut tämän päivän ottelun nähtyäni! Kyllä se Alatalo osaa muuttaa hyvin sitä pelikirjaansa joukkueelle sopivaksi. Hänen arvostus nousi mun kastissa paljon. Ei taida muuten ihan äkkiä tulakkaan niitä ekoja potkuja? Ellei Ässät nyt romahda liian hyvän alun jälkeen. Nyt mennee silti Suhosen suuntaan arvaus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta