Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Kuka valmentaja lähtee ensin 08-09?

<< < (8/10) > >>

Naapuri:
Vielä pari päivää sitten täällä pidettiin Pietilää seuraavana lähtijänä. Nyt kun olen lukenut tämänpäiväisiä kirjoituksia näillä sivuilla, alkaa tuntua että Saarinen on jopa kivunnut ohitse tässä kisassa. Voisikin sanoa, että Pietilän asema on vakaan epävakaa, mutta Saarisen tilanne on heilahtanut merkittävästi huonompaan suuntaan.

Ljpp:
5-7 kotitappio ja tämän jälkeen 120 minuuttia ilman maalia SaiPaa ja Pelicansia vastaan on omiaan muovaamaan käsityksiä siitä pitäisikö muutoksia tehdä valmennuksessa.

Hatchetman:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 18, 2008, 22:41:39 ---Vielä pari päivää sitten täällä pidettiin Pietilää seuraavana lähtijänä. Nyt kun olen lukenut tämänpäiväisiä kirjoituksia näillä sivuilla, alkaa tuntua että Saarinen on jopa kivunnut ohitse tässä kisassa. Voisikin sanoa, että Pietilän asema on vakaan epävakaa, mutta Saarisen tilanne on heilahtanut merkittävästi huonompaan suuntaan.

--- Lainaus päättyy ---

...luulen ettei kumpaakaan herraa tartte katsella enää joulutauon jälkeen. aika turhaa lähteä tästäkin vääntään kättä. Molemmat niin syvällä, että edes tuleva paikallisottelu ei herätä kauheasti kiihkeitä tunnelmia. Jos me voitetaan, niin sanotaan sakke. jos hävitääm, olkoon saarinen sitten. Ihan sama. Kumpikin menneen talven lumia ennenkuin edes saatiin lumisadetta  >:(

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Marraskuu 18, 2008, 22:47:38 ---5-7 kotitappio ja tämän jälkeen 120 minuuttia ilman maalia SaiPaa ja Pelicansia vastaan on omiaan muovaamaan käsityksiä siitä pitäisikö muutoksia tehdä valmennuksessa.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on ihan ymmärrettävää. Kyllä toki tuolla Ilveksen sivuillakin puukko taas kovasti heiluu. Ilveksen peli on ollut enemmän vuoristoratamaista ottelusta toiseen, kun taas Tapparalla hyvät ja huonot jaksot menevät pitempinä ryppäinä. Itse pidin tämän päiväistä peliä Ilvekselle erittäin vaikeana, koska TPS:llä on nyt kova tsemppi päällä ja siksi en tämän päiväisen pelin jälkeen tekisi kovin suuria johtopäätöksiä.

Stuge:
Uusi valmentaja ei ole pelastaja.
Iltalehden tutkimus paljastaa, ettei valmentajavaihdoksella kesken runkosarjan ole minkäänlaista merkitystä joukkueen menestykseen jääkiekon SM-liigassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta