Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Kärpät 11.02.06

<< < (9/13) > >>

Henkka:
Kokoonpano ei yllätä, täysin sama mitä Helsingissä.

Stutzel - JOjanen - Kontiola
Vertala - Hancock - Venäläinen
Viinanen - Öhman - Laine
MOjanen - Töykkälä - Mäkinen
(Nurmi)

Grönvall - Mäntylä
Kauppinen - Puistola
Pukka - White
Mäntymaa

Lehto
(Tuokkola)

JH75:
Mua mietityttää Kärppien kokoonpano. Aika monta kovaa pelaajaa on sivussa. Se tuskin voi olla vaikuttamatta peliin. Toivotaan, että mahdollisimman vähän. Luulen kuitenkin, että jotenkin Kari Jalonen reagoi loukkaantumisiin. Kärpät antanee Tapparan tehdä peliä ja itse keskittyy vastaiskuihin. Senhän ei tarvi ihmeitä esittää, koska on vierasjoukkue. Voitolla Kärpät ottaisi tukevan kiinnityksen runkosarjan voittoon.

Hannu H:

--- Lainaus käyttäjältä: JH75 - Helmikuu 11, 2006, 13:08:27 ---Mua mietityttää Kärppien kokoonpano. Aika monta kovaa pelaajaa on sivussa. Se tuskin voi olla vaikuttamatta peliin. Toivotaan, että mahdollisimman vähän. Luulen kuitenkin, että jotenkin Kari Jalonen reagoi loukkaantumisiin. Kärpät antanee Tapparan tehdä peliä ja itse keskittyy vastaiskuihin. Senhän ei tarvi ihmeitä esittää, koska on vierasjoukkue. Voitolla Kärpät ottaisi tukevan kiinnityksen runkosarjan voittoon.

--- Lainaus päättyy ---

Oletettavasti näin Kärpät pelaa. Ja vastahyökkäysten onnistuessa on joukkueessa tälläkin miehistöllä potentiaalia tehdä maaleja. Ei mikään ihannetilanne: 6 miestä sivussa ja Bros pelaa ranne kipeänä (aika riskialtista puuhaa muuten). Vastassa vielä yksi liigan kovimmista kotijoukkueista. Näin etukäteen ajateltuna pelin pitäisi olla varma kotivoitto, mutta kuten usein käy, ei ennakkoasetelmat aina suostu yhteistyöhön pelin lopputulosta kirjoitettaessa. Jos Tappara saa pelin rullaamaan alusta alkaen on Kärpät helisemässä. Yksinkertaisesti etenkin oululaisten pakkikalustolle 60 minuuttia on liikaa ja pohkeet keräävät lyijyä Tapparan vyöryessä päälle ahnaasti neljällä kentällisellä. Niin kuin aiemmin kirjoitin olisin itse toivonut Kärppienkin vierailevan terveemmällä kokooonpanolla, mutta eiköhän sieltä tule kova vastus tänäänkin, eikä mihinkään helppoon läpihuutojuttuun ole Tapparalla varaa. No, siitä pitää varmasti Jukka huolen, että keskittyminen pidetään omissa asioissa. Antaas kattoo, mitä ilta tuo tullessaan. Kaikesta huolimatta pitkävetolappuun merkkasin ykkösen.

baldie:
Yhtä asiaa en ymmärrä, miksi pitää ruveta varmistelemaan voittoa jo 3.erän alussa, kun tilanne on 2-1?? Ja Partanen oli yhtä huono molemmille joukkueille. Nikellä aivvvvan uskomaton hanska lopussa.

Jartze:
Nikke veti kyllä niin huikeen venytyksen että... Ja Partanen oli kyllä taas niin hukassa kun olla ja voi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta