Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Kärpät 11.02.06

<< < (7/13) > >>

Manse-Fani:
Eiköhän huomenna saada huippu kiekkomatsi aikaan. Kolme pinnaa otettavissa, eiköhän oteta. Olympialaisten kunniaks varovainen 7-0 tulos. Ei mutta, olis oikeesti mukava murskata tää "Pohjoisen ihme". Faneilla kilahtanu kakka hattuun, voisivat palata maan pinnalle pikku hiljaa. Huomenna kylmää kyytiä Poroille.

On se muuten hienoa, että Tappara.fi on kirjoittanut pelistä jo raportin. Melko nopeaa toimintaa, sanon mä.

Edit. Onko muuten näin, ettei Nikke pelaa huomenna? Vai eikö ole Torinossa vielä?

Edit. 2 Pelaa se.

Silakkalapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Rapukäsi - Helmikuu 10, 2006, 21:56:11 ---Välttämättä kotipelissä ei tekisi mieli olla sadan vierasjoukkueen hardcore fanin keskellä, etenkään näin lauantain mittelössä. Eikä minua tuo seisomakatsomokaan hirvitä. Esim. Hämeenlinnassa olen lähes aina seisomakatsomossa ja tunnelma siellä on hyvä, mitä nyt vähän vittuilua saa kuunnella, mutta ei se haittaa kun antaa pilke silmäkulmassa takaisin. Ja varsinkin Hämeenlinnassa hallin parhaat paikat ovat juuri nuo päätyjen seisomakatsomot, lähellä kaukaloa ja kuitenkin nousevat jyrkästi ylöspäin. Hakametsässä on toisin, sillä siellä se tosiaan on seisoma-istumo. Minusta ei ole ollenkaan mukavaa istua perse puuduksissa lauteilla ja on turha yrittää katsoa seisaaltaan, kun välittömästi tulee takaapäin huuto: Persettä penkkiin, että muutkin näkee! Eikö seisomakatsomon idea kuitenkin ole, että sieltä voi katsoa matsia halutessaan seisten?
--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä Hämeenlinnan toisen päädyn seisomosta, hyvin kuulee pelaajien jututkin jos (ja kun yleensä) pääsee eturiviin.

Heh! Mitä tulee Tampereen persettä_penkkiin asian suhteen, niin sehän on varsinaista hifistelyä, että saa 8,50 -rahalla istua! Tällaisesta edusta ei ihan heti luovuta.. ;) Siksi olenkin vuosien saatossa kehittänyt itselleni luisen mutta turran perseen.. ;D Herkkäperseiset saa seistä siellä kaiteen takana päädyssä (ymmärsit varmaan että tämä ei ollut ihan 100 % vakavuudella heitetty).

Henkka:
Kyllä sen verran selkärankaa pitää löytyä, että jos seisomakatsomoon kerran menee, niin myös siellä sitten seisoo. Mutta viisas toki pääsee vähemmällä, ostaa seisomalipun, ja menee Ala/Yläpesään tarpeeksi ajoissa ja nappaa sieltä ihan kunnon istumapaikat. En voisi koskaan ja missään tilanteessa käsittää sellaista ratkaisua, että istumapaikkojen puutteen takia jää joku tärkeä pelireissu tekemättä.

SPL:
Itse en ostaisi istumapaikkoja, koska siellä ei ole fiilistä. Tykkään vaihtaa päätyä ja siirtyä miten haluan.

marjo:

--- Lainaus käyttäjältä: Manse-Fani - Helmikuu 10, 2006, 22:43:25 ---On se muuten hienoa, että Tappara.fi on kirjoittanut pelistä jo raportin. Melko nopeaa toimintaa, sanon mä.

--- Lainaus päättyy ---

Se on kylläkin otteluennakko:) Tilastostokatsauksessa oli kyl yksi paino/laskuvirhepaholainen...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta