Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Kärpät 11.02.06

<< < (6/13) > >>

marjo:
Käykääs liputtomat ihmiset vielä huomennakin kyselemässä lippuja.. Varmasti tulee peruutuksia jne... Ettei tartte sitten ihmetellä puoli tyhjää hallia ;P
Vähän turhan hyvältä vaikuttaa meidän kannalta tällä hetkellä, eilen sivusilmällä katselin porojen ja ifkin vääntöä ja yllättävän paljon esim. Nikke haparoi porojen maalinsuulla.
Mutta kun odottaa pahinta niin voi iloisesti yllättyä, ei ainakaan lähdetä peliin niinkuin hpk:laiset ässä- peliin varmaa voittoa hakien.

SPL:
Varatut liput tulee noutaa lauantaina klo 12.30 viimeistään. Näin ainakin nettivarauksissa luki, joten eiköhän niitä varmaan vapaudu.

Kärkiottelu, toivottavasti Tappara on iskussa.

Silakkalapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Rapukäsi - Helmikuu 10, 2006, 17:02:07 ---P.S. Alkoi tässä hirvittämään noi omat istumapaikat D1:ssä. Onko tietoa tuleeko pohjoisesta poronpurijoiden fanilauma paikanpäälle ja jos tulee, niin mihinköhän katsomonosaan ne sijoitetaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mitäs hirvittämistä siinä on? Siellähän sitä on hyvä messuta omien maaleja! Minä toisinaan jopa olen hakeutunut vastustajan äänekkäämpien fanejen tuntumaan, nostattaa fiiliksiä mukavasti (varsinkin jos omat onnistuvat).. ;D

...ja toinen: miksi ihmeessä meinasitte vetää puihin kun ei saanut muita kuin seisomalippuja? HYI! Tampereella on maailman (ainakin Suomen) paras seisomo-istumo, joten ainakin minä olen pystynyt jo vuosikausia olemaan siellä. Varsinkin fanikatsomon päädyn seisomossa on varsin hjuva fiilis.

Huomenna voidaan sitten kysellä ottelun jälkeen kummelimaisesti jotta: "Onko nyt hjuva fiilis?" 8)

Ei muuten haittaa yhtään vaikka Kärpät häviäis kokoonpanonsa niukkuuden tähden. Kyllä mahikset runkiksen voittoon kuitenkin kiihottavat vanhaakin miästä.

Wille:
Leinonen sano keskiviikkona, että jo 6500 myytyä lippua. Joten niiden mattimyöhäisten kannattaa olla sen 12.30 jälkeen aktiivisena.

edit: Piti muuten sanomani, että GSC:ssä illalla on pienet mahdollisuudet nähdä enemmänkin pelaajia kuin vain haastateltavat Vertala&Hancock.

Rapukäsi:

--- Lainaus käyttäjältä: Silakkalapa - Helmikuu 10, 2006, 19:15:33 ---Mitäs hirvittämistä siinä on? Siellähän sitä on hyvä messuta omien maaleja! Minä toisinaan jopa olen hakeutunut vastustajan äänekkäämpien fanejen tuntumaan, nostattaa fiiliksiä mukavasti (varsinkin jos omat onnistuvat).. ;D

...ja toinen: miksi ihmeessä meinasitte vetää puihin kun ei saanut muita kuin seisomalippuja? HYI! Tampereella on maailman (ainakin Suomen) paras seisomo-istumo, joten ainakin minä olen pystynyt jo vuosikausia olemaan siellä. Varsinkin fanikatsomon päädyn seisomossa on varsin hjuva fiilis.

Huomenna voidaan sitten kysellä ottelun jälkeen kummelimaisesti jotta: "Onko nyt hjuva fiilis?" 8)

Ei muuten haittaa yhtään vaikka Kärpät häviäis kokoonpanonsa niukkuuden tähden. Kyllä mahikset runkiksen voittoon kuitenkin kiihottavat vanhaakin miästä.

--- Lainaus päättyy ---
Välttämättä kotipelissä ei tekisi mieli olla sadan vierasjoukkueen hardcore fanin keskellä, etenkään näin lauantain mittelössä. Eikä minua tuo seisomakatsomokaan hirvitä. Esim. Hämeenlinnassa olen lähes aina seisomakatsomossa ja tunnelma siellä on hyvä, mitä nyt vähän vittuilua saa kuunnella, mutta ei se haittaa kun antaa pilke silmäkulmassa takaisin. Ja varsinkin Hämeenlinnassa hallin parhaat paikat ovat juuri nuo päätyjen seisomakatsomot, lähellä kaukaloa ja kuitenkin nousevat jyrkästi ylöspäin. Hakametsässä on toisin, sillä siellä se tosiaan on seisoma-istumo. Minusta ei ole ollenkaan mukavaa istua perse puuduksissa lauteilla ja on turha yrittää katsoa seisaaltaan, kun välittömästi tulee takaapäin huuto: Persettä penkkiin, että muutkin näkee! Eikö seisomakatsomon idea kuitenkin ole, että sieltä voi katsoa matsia halutessaan seisten?

Ei kyllä häiritse yhtään tuo Kärppien loukkaantumissuma. Helvetin kova lauma sieltä on kuitenkin tulossa ja voitto Pohjoisen Ihmeistä maistuisi makealta. Varsinkin kun heidän faneilleen on hieman ns. noussut kusi menestyksen myötä päähän. Samanlaista pöyhkeilyä, kuin Hämeenlinnan suunnallakin. Toivottavasti pojilta lähtee huomenna grogilasin korkuiset laukaukset samaan tapaan kuin itseltä hetki sitten ulkojäillä . Ainakin itelle on jäänyt semmoinen kuva, että ne saattaisivat olla Niken heikoin kohta, vaikka ei sillä kyllä varsinaisesti mitään heikkouksia olekaan.

Jaahas, lähdenkin tästä pikkuhiljaa jo valmistautumaan huomiseen. Tappara käy huomenna aamujäillä ja mä aamukaljalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta