Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Pelicans 04.02.06

(1/9) > >>

Wille:
Huomenna lävähtää taas löylyä kiukaalle, kun ovet aukee jo 15.30. Löylyjen ohjelma löytyy täältä.

Pelin jälkeen saadaan taas nauttia GSC:n hienosta The Seinästä ja parista pelaajasta haastattelijan piinapenkissä. Bussikuljetus tuttuun tyyliin D1-kulmasta Länkkärin bussilla.

Itse peli pelottaa allekirjoittanutta aika kovasti, sillä tämän kauden Pelicans-ottelut eivät tosiaankaan ole olleet Tapparalta mitään parasta A-ryhmää. Toivottavasti huomenna ei tarvitse hävetä joukkueen esitystä.

Keyman:
Luulisi, että jätkille olisi hieman jäänyt hampaankoloon edellisestä Lahden reissusta. Se oli ilmeisesti kauden paskin peli Tapparalta. Nyt olisi mukava näyttää Pelicansille se oikea tasoero.

Itse tietysti seuraan suurimmalla mielenkiinnolla Stutzelia, kun eka kerran livenä näen. Ryminää ja maali tai syöttö tilauksessa.

Justjoo:
Jos vanhat merkit pitävät paikkaansa, nähdään jäällä taisteleva ja kaikkensa antava Tappara.....niin kuin viimeksi Pelsujen vieraillessa  ;)

Manse-Fani:
Vahva usko ainakin mulla, että Kaanit palaa lahteen mukanaan 0 pistettä. Jos Tappara vaan nöyrtyy ja pelaa kurinalaista peliä, ei Pelsuilla pitäs olla mitään jakoo. Tokihan Pelicans voitti kotonaan Kärpät, mutta kyllä mä uskon että normi suorituksella pisteet jää Hakamettään. Toisaalta, Pelicans pelaa enää kunniastaan, joten suurempia paineita ei vierasjoukkueella luultavasti ole.

Ainoa isompi kysymys taitaa olla, että kumpi kassari aloittaa. Toivoisin jo Pekkaa maaliin. Muutama peli olisi hyvä Pekallekkin nyt antaa, jos käy ohraset ja Lehto joutuu saikulle.

Maaleja tuskin montaakaan nähdään ja keskinkertainen matsi luvassa. Jokohan olisi 3-1 tuloksen aika?

Tutteli heittää pörsän.

marjo:
Mulla on yks varma keino, millä tää peli voitetaan >:( Menen kikkarille ja lyön pussileuoille vetoa paljon rahaa....
Suosittelen muillekin epäonnisille, jotka eivät ikinä voita rahaa veikkauksen peleissä.
Ei vaiskaan kyllä luulis, että pojilla on näytönhalua edes pikkaisen tässä pelissä. Ainakin niillä kahdella "uudella" ja toivottavasti nämä herättävät muunkin joukkueen pelaamaan. TAKLAUKSIA ja muutenkin vauhdikasta peliä olisi kiva nähdä. Ei mitään puolivaloilla pelaamista kiitos.
Mitä enemmän pojat pelaa, sen enemmän tunnelmaa hallissa varmasti on :P (Wille tämän varmastikin voi välittää pelaajienkin keskuuteen...)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta