Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Koeajo: käyttäjäpalaute (ns. karma-pisteet)

<< < (9/12) > >>

muncci:

--- Lainaus käyttäjältä: S.T. - Syyskuu 02, 2008, 23:22:44 ---...Veikkaankin, että kyseisiä parannuksia ei pystytä tekemään, joten suosittelen harkitsemaan luopumista koko piste järjestelmästä. Kiitos.

--- Lainaus päättyy ---
Minua ei kiinnosta pätkääkään voiko tätä systeemiä edes parantaa. En ymmärtänyt minkä takia palstalle piti aktivoida hymiöitä ym kikkailua enkä myöskään ymmärrä mitä lisäetua nämä karmapisteet tuo. Myönnän että olen itsekin jakanut muutaman plussan ja miinuksen mutta aika hiton harvassa ne on. Siltikin olen sitä mieltä että koko systeemi on syvältä.

Selkeästi on havaittavissa että kaverille annetaan plussaa, ja lisäksi on nähtävästi suorastaan trendi antaa muutamalle käyttäjälle mahdollisimman paljon miinuksia. Ei ne miinukset vaikuta ainakaan minun palstakäyttäytymisen mitenkään, kyllä niitä viestejä tulee luettua vaikka jollakin käyttäjällä olisi -10. Mielestäni kirjoitustyylistä (kirjoitusvirheitä, "teinikieltä") näkee huomattavasti paremmin kannattako viestiä lukea/ottaa tosissaan.

Täältä löytyy paljon immeisiä jotka on ollut mukana vuosia ja kirjoittaa oikeesti asiaa, mutta pisteet "nollissa". Toisaalta löytyy niitä jotka on kirjoittanut <20-30 viestiä, joiden sisältö ei välttämättä nouse läheskään samalla tasolle. Mutta plussia löytyy kummasti.
Ihan oikeesti, pois tällaiset. Karmapisteet ei tuo yhtään mitään positiivista tälle palstalle. (Luojan kiitos allekirjoitukset on kytketty pois)

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: muncci - Syyskuu 05, 2008, 22:54:32 ---(Luojan kiitos allekirjoitukset on kytketty pois)

--- Lainaus päättyy ---
Ei ole... Mallina vaikka minä ja minun kaveri http://tappara.info/index.php/topic,262.msg53408.html#msg53408

axe76:
Hyvä systeemi. Oppii kirjoitteleen asiallisemmin.

oswald:
Perustelkaapas nyt joku todella wiisas jotta mitä hyvää näissä mokomissa karmapisteissä oikein on...kun en ymmärrä niin en ymmärrä, toisaalta wanhan ei tarvitsekkaan ymmärtää kaikenmaailman hömpötyksiä.

Savijaakko:
Karmageddon pisteet olis varmaan paremmat. Ei vaan, aika turhat tuntuu olevan. Ihan sama vaikka olis -100, ketä kiinnostaa? Leinosta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta