Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Koeajo: käyttäjäpalaute (ns. karma-pisteet)

<< < (6/12) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Elokuu 03, 2008, 23:40:43 ---
Nimimerkki Naapuri on puolestaan hieman plussalla (kuten pitääkin), hänhän kirjoittaa tarkoituksellisen provosoivasti, mutta onneksi lukijat ovat nähneet sen läpi. Hienoa, että palstalla löytyy myös erilaisia mielipiteitä, ilman niitä ei oikein synny vuoropuhelua.


--- Lainaus päättyy ---

Tämä yllätti minutkin, kun muutaman päivän matkalla olon jälkeen palasin koneen ääreen ja huomasin olevani +/- tilaston kärkimiehiä. No toki tämän viestin jälkeen varmaan jotkut huomaavat korjata tämän vääristymän.

Kaiken kaikkiaan tämä kokeilu ei hetkauta minua mihinkään suuntaan, koska minulla on monista kirjoittajista muodostunut oma karmapisteluettelo takaraivoon. Useimmiten heittäydynkin keskusteluihin ja väittelyihin niiden kirjoittajien kanssa, joiden karmapisteet minun listoillani ovat plussalla.

Anikos:
No tuota... Itse näköjään pakkasella 3 astetta... Yllättynyt koska en nykyään paljon kirjoittelekaan, ooks mä niin paha?
Anyways, kyllä mä silti tykkään. Josko sitä itekin tsemppais ja seurais sitä peliäkin joskus... :)

Kahvara:
Vaikuttaa että kaikki lättäävät kaikille miinusta, itse olen pyrkinyt antamaan plussaa niille käyttäjille jotka tuovat rohkeasti oman mielipiteensä esiin, eivätkä pelkää muiden reaktioita (Esimerkiksi Naapuri).

En välitä tuosta omasta miinus-saldostani, siitä huomaa että olen joko:
a) Todella vihattu
tai
b) Joku/Jotkut henkilöt haluavat nähdä vaivaa antaakseen minulle miinusta (Olen imarreltu, että joku jaksaa vaivautua minun vuokseni).

Voi olla että ansaitsen miinus-pisteet, kuitenkin olen tehnyt tällä keskustelualueella typeryyksiäkin kuten jäähyt joita olen saanut useampaankin kertaan, mutta tuollainen -34 on jo aika cool kun +/- tilastot ovat olleet päälle vuorokauden täällä.

Moderaattori:

--- Lainaus käyttäjältä: T-a-p-p-a-r-a - Elokuu 04, 2008, 20:43:18 ---Voi olla että ansaitsen miinus-pisteet, kuitenkin olen tehnyt tällä keskustelualueella typeryyksiäkin kuten jäähyt joita olen saanut useampaankin kertaan,
--- Lainaus päättyy ---

Tuosta miinustilistäsi paistaisi enemmän läpi se, että olet joutunut sijaiskärsijäksi esimerkiksi tunteita herättävästä fanitoiminta-keskustelusta. Helposti muistettava nimimerkkisi saa huomiota, tällä kertaa negatiivista, enemmän kuin jokin pasivirtasmainen nikki. Joten ei kannata ottaa liian henkilökohtaisesti, Mikko Pukka esimerkiksi voisi kertoa enemmänkin anonyymin internetyhteisön oikeudenmukaisuudesta. Muista vanha Rautakorven aikainen hokema, "Karavaani kulkee ja koirat haukkuu".

Sivistyneessä maailmassa saa myös tehdä virheitä, joiden seuraukset pitää kuitenkin kantaa ja fiksuimmat yksilöt ottavat rangaistuksista jopa opikseen. Jos yhtään lohduttaa, niin moderaattoreilla ei ole mitään huomautettavaa nykyisistä kirjoituksistasi, päinvastoin.

If You want to make enemies, try to change something. -Woodrow Wilson-

Dead Goon:
Mielestäni parempi vaihtoehto julkisille karma-pisteille olisi Jatkoaikatyyppinen ignore-list, jossa jokainen voi itse määritellä tiettyjen käyttäjien viestit piilotettaviksi ketjuista. Näin kukaan ei saa pahaa mieltä julkisista miinuspisteistä. Toisaalta voisi olla mielenkiintoista nähdä kuinka monelle ignore-listille on joutunut ihan itsearvioinnin kannalta, toki vain privaatisti. Tiedä sitten onko tällä palstasoftalla tätä mahdollista toteuttaa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta