Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Koeajo: käyttäjäpalaute (ns. karma-pisteet)

<< < (3/12) > >>

Kosonen:
Mitä hyötyä tästä on? Pönkittää jonkun itsetuntoa tai päinvastoin ajaa joku itsemurhan partaalle. Itse olen -3:ssa eli ihmiset ei tykkää suorapuheisesta Bondin karisman omaavasta herrasmiehestä? Tai miehet on vaan mustiksia kun vien teidän naiset.

S.T.:

--- Lainaus käyttäjältä: jtv - Elokuu 03, 2008, 14:29:22 ---Itse kyllä toivoisin, että foorumilaiset olisivat sen verran fiksuja, ettei pisteitä jaeltaisi kirjoittajan mukaan, vaan yksittäisen kirjoituksen mukaan.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt on jo havaittavissa, että pisteitä jaetaan kirjottajien mukaan. Kuten esim: palstan perseen nuolijat jakavat + pisteitä mode-sedille ja ylläpitäjille. Tämä toiminta on varsin hanurista ja toivoisin, että tästä lasten leikistä luovuttaisiin.

tapsa34:
Pidän tätä kyllä osittain turhana. Palstalla on ihan huippumoderaattoreita jotka puuttuvat heti kirjoituksiin jos on aihetta! Ihan allekirjoittaneenkin juttuihin jos tarve. Ja hyvä niin. Luulen että moni teini saa tän takia kurmuutusta jos kirjoitus on samanlaista kuin vaikka mesessä?

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: jtv - Elokuu 03, 2008, 14:29:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ajl - Elokuu 03, 2008, 13:45:10 ---En tietenkään sano enkä väitä, että täällä kukaan niin tekisi, mutta....

--- Lainaus päättyy ---

...mutta eikö sitä varten ole kuitenkin tämä koejakso, jonka aikana sitten selviää miten hyvin tämä toimii? Eihän tämä suinkaan pysyvä muutos ollut.

Jos tilanne menee kuvailemasi kaltaiseksi, niin nämä karmapisteet voidaan haudata sinne syvimpään hiilikellariin. Itse kyllä toivoisin, että foorumilaiset olisivat sen verran fiksuja, ettei pisteitä jaeltaisi kirjoittajan mukaan, vaan yksittäisen kirjoituksen mukaan.

--- Lainaus päättyy ---
No miten sen nyt ottaa, kun sanotaan että kyseessä on "käyttäjäpalaute" ei "kirjoituspalaute".
(Itse ymmärrän käyttäjäpalautteen käyttäjää koskevaksi, en kirjoituksia).
Toivottavasti nämä "Karma-pisteet" todetaan hyödyttömiksi, sillä joillekin tuottaa päänvaivaa miksi ihmiset eivät pidä heistä tai heidän kirjoituksistaan.
Itse olen lähinnä ylpeä että olen kerännyt noin suuret suosionosoitukset, oon mielummin -16 kuin esimerkiksi merkityksetön 0.

Ojasfani#8:
Todella hyvä keksintö! Tulee käytyä palstalla enemmän kun voi katsoa oman viestin karma-pisteet. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta