Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Pohjoismainen liiga

<< < (15/16) > >>

4_TRA:
No jopas. Nyt ei jaksa enää hahmottaa.
SM-liiga sopimus on allekirjoitettu joten kait siinäkin pitäs pelata. Mitähän nää kotimaan seurat meinaa.
Niin no, määräaikainen sopimus loppuu ajallaan ja toistaiseksi voimassa oleva irtisanomisajalla.
Tampereen monitoimihallikuviot Harkimon konsultoimana toisaalta sopis kuvioon että Tapparakin pyristelisi mukana ?!?!?
Ilman Pojua Tappara ei kestä tätä haastetta!

Lisään vielä jotta kyllä nämä KHL pelit kiinnostas katsoa. Tampere-cupissakin on Magnitokorskit tullu katseltua :O

Jarzo:
Vaikka en Tampereella asu, Tapparaa olen kannattanut jo 30 vuotta. Vähän oudolta kyllä tuntuisi, jos Tappara liigan jättäisi. :'(

janneojanenonjumala:
Jättäköön ne Ruotsin liigasta eroavat joukkueet Suomen rauhaan ja liittyköön KHL jos huvittaa. En näe mitään järkeä tahi tulevaisuutta liigalla, jossa pelaisi joukkueita lähes jokaisesta Euroopan maasta. Taloudelliset lähtökohdat ovat niin suuria ettei voi toimia.

Milita Forto:
Kyllä tämä homma olisi toteutuessaan ehdottoman hieno juttu. 25 vuotta olen Tapparaa seurannut, läpi sonnan ja kunnian. Tämä olisi selkeästi hyppy uuteen kokoluokkaan. Kaikessa toiminnassa, niin urheilussa kuin bisneksessäkin pitää olla visioita ja tavoite jostain paljon suuremmasta ja paremmasta kuin nykytila. Tässä on molempiin vastaus, nyt vaan rohkeasti toteuttamaan.

Tässä liigassa olisi ihan toisennäköiset tv- ja sponsorisopimukset kuin nyt. Budjetin olisi pakko olla ihan toisennäköinen ja sitä myöten myös joukkueen. Kuka ei halua sellaista Tapparaa? Minun puolestani jätetään Ipa pyörimään tänne itseään toistavaan kotimaiseen liigaan vääntämään marraskuisia SaiPa-matseja 2000 ihmiselle. Voi sitä ruikutuksen määrää kun Tappara pelaa samaan aikaan Kazania tai Färjestadia vastaan...

Kilroy:
Ei kyllä olisi yhtään hieno juttu.
Ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut venäläiset joukkueet, eikä paljon muutkaan keskieuroopan joukkueet.
Ja mistä rahat? Ei sitä tyhjäperseiset paljoa pelaa jossakin siperiassa. Maksaa muuten maltaita .
Oltais konkassa alta aika yksikön.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta