Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Ikimuistoisin kokemus Tapparan pelissä

<< < (6/9) > >>

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: janneojanenonjumala - Elokuu 27, 2008, 10:21:29 ---Se peli, jossa Theo F. Pelas numerolla yxi ja tais heittää maalillaan jonkun putkenkin poikki.

--- Lainaus päättyy ---
Tuo on varmasti ollut ikimuistoista, sillä Fleury pelasi numerolla yksi 1.12.1994 Ässiä vastaan Porissa ja katkaisi Tapparan ennätyksellisen voitottoman putken 3.12.1994 Ilvestä vastaan numerolla 95(,7).

muncci:

--- Lainaus käyttäjältä: Erkkisusi - Elokuu 26, 2008, 22:58:50 ---http://www.youtube.com/watch?v=ak98LwLt7XA&mode=related&search=

jostain syystä toi on aika ikimuistoinen peli..

--- Lainaus päättyy ---
Minulla sama ottelu, positiivisessa mielessä. Toinen ikimuistoinen ottelu on tämä, vähemmän positiivisessa mielessä: Kaikkien aikojen moka.

tapsu:
Kyllähän mulla on ollu hienoimmat hetket hakamettäs kun kerhoa kyykytettiin 10-1 ja play-offit kun ISO KASI vie immosta alotuksessa puikoista ja tekee maalin=) aijaijai ne oli hienoi hetkii.

Lepti:
22.2.96 kun Tappara tuli viimesellä minuutilla kahden maalin takaa tasoihin Tepsiä vastaan ja jatkoajalla ohi. Tottakai myös kolmas finaali Oulussa 2003 on erityisen hienosti jäänyt mieleen.

iroj:

--- Lainaus käyttäjältä: Lepti - Syyskuu 13, 2008, 10:14:43 ---22.2.96 kun Tappara tuli viimesellä minuutilla kahden maalin takaa tasoihin Tepsiä vastaan ja jatkoajalla ohi. Tottakai myös kolmas finaali Oulussa 2003 on erityisen hienosti jäänyt mieleen.

--- Lainaus päättyy ---

Tasan 5 vuotta myöhemmin (22.2 2001) oli myös ikimuistoinen torstai-peli Jokereita vastaan kun tuli 5-0 voitto.
Olin aitiopaikalla katsomassa kun O'Brien koulutti Törmästä.
Tuota Tepsi-matsia hehkutettiin aikoinaan paljon etukäteen koska Kauhanen oli pitänyt nollan kolmessa edellisessä ottelussa tehden SM-liigan nollaputkiennätyksen.
Se nollaputki päättyi nolosti kun Tepsin ekassa hyökkäyksessä silloinen superlupaus Miika Elomo laukoi siniviivan takaa löysän vedon eikä
ollut maskia tehden 1.liigamaalinsa.
Krykov teki 2-3 ja kun Jutila laukoi siniviivalta 3-3 niin sen jälkeen seuraavat 5 minuuttia oli uskomaton huutomyrsky kunnes Oijennus teki
voittomaalin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta