Kirjoittaja Aihe: Kysy TFC:lta  (Luettu 15589 kertaa)

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #30 : Elokuu 06, 2008, 15:59:53 »
Torspo ja Ajl ymmärsivät täysin millä linjoilla olen ja mitä tarkoitin. Juuri näin!

ajl

  • Vieras
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #31 : Elokuu 06, 2008, 16:01:24 »
Montako jäsentä ääniryhmään kuuluu? Käsittääkseni he ovat nuoria ja erittäin innokkaita kannattajia, mikä on tietysti hieno asia! Jos Teistä löytyy 15 innokasta, niin hommatkaa jostain 15 valkoista (koko riittävä) pahvia ja maalatkaa niihin esimerkiksi TERVETULOA VILLE, jos innookasta porukkaa löytyy lisää sinne voisi lisätä sanan KOTIIN.

Itse olen niin vanha ja niveleni ovat jo sen verran kuluneet etten pysty kannattelemaan ylhäällä edes pahvin palaa, joten jätän panokseni asiaan tälle suunnittelu puolelle. Ja tietysti voin pienellä rahallisella panoksella osallistua pahvi ja maali investointeihin.

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #32 : Elokuu 06, 2008, 16:25:05 »
Uskon, että ensimmäisessä kotiottelussa Ville kuulutetaan viimeisenä kentälle...

Tätä minäkin toivon, mutta olen täysin varma siitä että näin ei tapahdu itsestään. Anteeksi nyt vaan tapparaa kohtaan mutta heillä EI OLE mainitsemaasi pelisilmää tällaiseen. Ei vissiin auta muu kun alkaa itse arpoa että keheenköhän tapparasta täytyisi olla yhteyksissä. Mutta lupaan olla yhteyksissä asiasta sähköpostitse Tapparaan.
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Kahvara

  • Vieras
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #33 : Elokuu 06, 2008, 19:51:21 »
Montako jäsentä ääniryhmään kuuluu? Käsittääkseni he ovat nuoria ja erittäin innokkaita kannattajia, mikä on tietysti hieno asia! Jos Teistä löytyy 15 innokasta, niin hommatkaa jostain 15 valkoista (koko riittävä) pahvia ja maalatkaa niihin esimerkiksi TERVETULOA VILLE, jos innookasta porukkaa löytyy lisää sinne voisi lisätä sanan KOTIIN.

Itse olen niin vanha ja niveleni ovat jo sen verran kuluneet etten pysty kannattelemaan ylhäällä edes pahvin palaa, joten jätän panokseni asiaan tälle suunnittelu puolelle. Ja tietysti voin pienellä rahallisella panoksella osallistua pahvi ja maali investointeihin.
Me teimme jo lakanan Villelle, joka on luultavasti esillä Tappara-Lukko pelissä, eli ensimmäisessä runkosarjan kotiottelussa.

Poissa Gagarin

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 155
    • Profiili
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #34 : Elokuu 13, 2008, 15:31:33 »
Uskon, että ensimmäisessä kotiottelussa Ville kuulutetaan viimeisenä kentälle...

Tätä minäkin toivon, mutta olen täysin varma siitä että näin ei tapahdu itsestään. Anteeksi nyt vaan tapparaa kohtaan mutta heillä EI OLE mainitsemaasi pelisilmää tällaiseen. Ei vissiin auta muu kun alkaa itse arpoa että keheenköhän tapparasta täytyisi olla yhteyksissä. Mutta lupaan olla yhteyksissä asiasta sähköpostitse Tapparaan.

Tämä Tapparan mollaaminen näissä asioissa alkaa olla vähän vanhanaikaista. On totta, että vielä joitakin vuosia sitten olisin itse yhtynyt tähän "ei pelisilmää, ei osata hyödyntää, plaaplaa" -kuoroon. Jokainen joka oli paikalla kun peli keskeytettiin Jannen ennätysseremonioiden tähden varmaan huomasi, että sitä pelisilmää alkaa nykyään löytyä. Monta muutakin asiaa, mukaan lukien naapuriseuran Raipen muistaminen, on hoidettu viime aikoina tosi tyylikkäästi. Vesi kielellä odotan peliä jossa Javanainen tipahtaa kakkoseksi.

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #35 : Elokuu 28, 2008, 17:18:56 »
Tämä Tapparan mollaaminen näissä asioissa alkaa olla vähän vanhanaikaista.

Lupasin olla yhteydessä Tapparaan Ville Niemisen kotiinpaluuottelun 13.9. alkuseremonioita ehdottaen. Tai oikeastaan ehdotin vain että Ville jätettäisiin pelaajia kentälle kuulutettaessa viimeiseksi, jne..

Tässä surullinen vastaus jonka sain:

Haluamme Tapparassa kohdella pelaajia tasapuolisesti, tuomatta ketään
yksilöä erityisesti esille, joten valitettavasti Ville Niemistä ei voida
huomioida pelaajien tuloshowssa.
Te fanit voitte toki huomioida Villeä esim. taputtamalla railakkaammin tai
levittämällä jonkin lakanan. Mitä sitten ikinä keksittekään.
Mutta mitkään erikoisjutut tuloesittelyyn eivät siis onnistu.


Näin ollen joudun jälleen toteamaan että Tapparassa ei "pelisilmää" löydy tällaisiin juttuihin. Tämä on kyllä todella säälittävää. Pistää oikein vihaksi  >:( Mun kohdalta tämä ainakin sai aikaan sen, että itse en ole ideoimassa/hoitamassa enää yhtään fanitoimintaan liittyvää juttua Tapparalle. Toki saatan täällä jälkipeleissä jotain ehdottaa.

KIITOS vaan tapparan jäykälle ja vanhahtavalle linjalle.
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Rafael

  • Vieras
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #36 : Elokuu 28, 2008, 17:24:44 »
Lupasin olla yhteydessä Tapparaan Ville Niemisen kotiinpaluuottelun 13.9. alkuseremonioita ehdottaen. Tai oikeastaan ehdotin vain että Ville jätettäisiin pelaajia kentälle kuulutettaessa viimeiseksi, jne..

Tässä surullinen vastaus jonka sain:

Haluamme Tapparassa kohdella pelaajia tasapuolisesti, tuomatta ketään
yksilöä erityisesti esille, joten valitettavasti Ville Niemistä ei voida
huomioida pelaajien tuloshowssa.
Te fanit voitte toki huomioida Villeä esim. taputtamalla railakkaammin tai
levittämällä jonkin lakanan. Mitä sitten ikinä keksittekään.
Mutta mitkään erikoisjutut tuloesittelyyn eivät siis onnistu.


Mielenkiintoista. Näillä näkymin toivon, että Ojasen Janne rikkoo ennätyksensä mielummin jossain Porissa kun Tampereella.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #37 : Elokuu 28, 2008, 17:33:08 »
JOS Janne Ojanen ei saa kuin kukkapuskan Tapparan toimesta, voi olla että jää kausikortti maksamatta kaudelle 09-10.

Sori OT.

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #38 : Elokuu 28, 2008, 20:23:33 »
Rafael minunkin tunnelmat parhaiten kiteytti! On tämä todella säälittävää. Turha on haaveilla jostain isoista yleisömäärän keskiarvojen nousemisista tai muista asioista kun showta ei osata hoitaa edes alkeellisella tavalla.
Olen järkyttynyt!
Kiitos Torspolle vaivan-näöstä kerrankin joku teki jotain ja selvitti asioita.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #39 : Elokuu 28, 2008, 22:53:57 »
Ettehän te ole tosissanne, ettehän?
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #40 : Elokuu 29, 2008, 08:16:03 »
Mää oon kyllä ihan äimänkäkenä, että mikä on se syy miksi Niemiselle pitäisi levittää punainen matto eteen.
Mitä Tapparan oikein pitäisi juhlistaa Villen tapauksessa? Sitäkö että se suostui sittenkin tulemaan Tapparaan eikä mennytkään muihin joukkueisiin vaikka niin huhuttiin?

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #41 : Elokuu 29, 2008, 08:50:00 »
Mikä teitä oikein risoo? Kiukutteletteko oikeasti sen takia, että joku muu ei tee jotain asiaa, jonka haluatte tehtävän ja nyt joudutte itse kenties kerrankin tekemään jotain? Mitä te olette aikuisten oikeasti tehneet katsomotunnelman parantamiseksi? Tällä kertaa en halua vastaukseksi heittoja tyyliin: "Käytkö ollenkaan peleissä?", "Mitä itse olet tehnyt tunnelman parantamiseksi?" tai "Arvioitko toimintaa pelkästään nettikirjoitusten, etkä ollenkaan pelien perusteella?".

Eikö teitä yhtään hävetä kirjoittaa näitä kommentteja: "Toivottavasti Ojanen rikkoo ennätyksen Tampereen sijaan vaikka Porissa"? Onko tämä kiitos siitä, että Janne päätti vielä jatkaa ainakin alkavan kauden? Jos Ojanen ylipäätään pystyy tulevalla kaudella rikkomaan Javanaisen piste-ennätyksen, niin mulle on aivan sama, missä hallissa se tapahtuu. Toivoisin, että mahdollisimman moni Jannen läheisistä ja merkittävästi uraan vaikuttaneista henkilöistä pääsisi todistamaan paikalle tapahtumaa. Tälle ryhmälle kuuluu Erittäin Suuri Kiitos siitä, että minäkin pääsen jännittämään rikkoutuuko tuo piste-ennätys.

Haluaako Ville Nieminen edes erikoismuistamista ennen ottelua? Hän on kuitenkin vain yksi Tapparan joukkueen pelaaja. Se pitää muistaa kaiken tämän hypetyksen keskellä. Mikä vaikutus muuhun joukkueeseen on sillä, että yksi pelaaja nostetaan muiden yläpuolelle oman seuran toimesta?

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #42 : Elokuu 29, 2008, 10:38:28 »
Havaitsin tässä ketjussa aikaisemmin, että moni muu minun lisäkseni kannatti Villen erityishuomiointia. Itse tällä erityishuomioinnilla tarkoitan vain sitä että Ville jätettäisiin pelaajien jäälletullessa viimeiseksi. Tämän kummemmasta jutusta ei ole kyse. Näin ollen ajattelin että siinä ei häviä mitään jos asiaa selvittelee ja kyselee. Olin ensin yhteydessä TFC:hen, ja sitte Tapparaan. Olin mielestäni hyvinkin oma-aloitteinen.

Te jotka nyt olette selkeästi Villen pientä huomioimista vastaan, niin perustelen miksi MINÄ olen sen kannalla.

1. Ville on Stanley Cup -voittaja, ja saman meriitin omaavia ei liiemmin SM-liigassa ole.
2. Ville on perus tapparalainen. Ei ole pelannut liigaa muualla kuin tapparassa (tämä on nykyliigassa mielestäni kunnioitettava meriitti).
3. Itse toivon että Ville voisi olla se pelaaja joka on ikoni Ojasen manttelinperijä, taistelun ruumiillistuma, pelaaja joka mielletään "Tapparaksi".
4. En voi uskoa että joku lehterä, vertala, grönvall, kangasniemi tai kukaan tämän hetken joukkueesta pahoittaisi mielensä siitä, että Villelle järjestetään tällainen oikeasti todella pieni huomioiminen. Se ei ole muilta pois.
5. Uskon että tällainen pieni spesiaalijuttu loisi varmasti halliin tunnelmaa, jota ainakin minä kaipaan sinne.

Mutta nämä ovat vain minun ajatuksiani, ja jos olet erimieltä niin ala paukuttaa mulle "jäähyjä" jos kiukuttaa.

Ja Gagarinille haluan vielä sanoa, että ei tämä tapparan mollaaminen näissäasioissa ole mitenkään vanhanaikaista. Kyllä olen kadehtien katsonut muissa halleissa alkushowta joissa esim. Zidlickyn paluu HIFK:hon, Tikkasen tulo Jokereihin ja Nickersonin paluu Ässiin on huomioitu juuri mainitsemallani tavalla. Ja nyt on ihan turha alkaa puhumaan siitä, ettei muitten ideoita pidä alkaa apinoida.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2008, 10:40:30 kirjoittanut Torspo »
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #43 : Elokuu 29, 2008, 10:45:41 »
Mielestäni kyse on markkinoinnin kannalta merkittävästä mahdollisuudesta. Olen ollut itse paikalla Hifk.n otteluissa jossa Zidlinsky ja Karalahti tekivät paluun joukkueeseen. Ennakko markkinointi oli hoidettu niin että tupa oli täysi molemmilla kerroilla ja tunnelma katsomossa oli erityisen sähköinen.
Mitään muuta itse jäälle tulossa ei ollut kuin se että pelaaja kuulutettiin jäälle viimeisenä ja puienellä kuuluttajan ylimääräisellä hehkutuksella.

Tässä olisi mielestäni Tapparalla vain hieno mahdollisuus tehdä asiasta numeroa ja luoda lauantaiseen Lukko otteluun lisää sisältöä joka väkeä halliin takuu varmasti toisi.
Ei tässä mitään itkupotkuraivareita oteta mutta ihmetyttää vaan se miten kuitenkin tämän tyyppinen mahdollisuus jätetään Tapparassa käyttämättä.

Mielestäni on turha haaveilla uusista halleista ja kaupallisemmista liigoista jos jääkiekko ottelun ympärille ei olla valmiita luomaan tapahtumaa joka omalta osaltaan lisää keskiverto yleisöön kuuluvien ihmisten mielenkiintoa sitä kohtaan.

Muuan Ville Niemisestähän on tehty useampiakin dokumentteja mutta muistan eräässä Villen itse toivovan sitä että Suomessa osattaisiin kehittää jäähalleja viihtyisemmiksi ja tapahtumaa ottelun ympärille.
Nyt sellainen mahdollisuus olisi mutta Tappara on päättänyt jättää sen käyttämättä mielestäni huono homma mutta ei mahda mitään.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Kysy TFC:lta
« Vastaus #44 : Elokuu 29, 2008, 13:30:32 »
miten kuitenkin tämän tyyppinen mahdollisuus jätetään Tapparassa käyttämättä.
Koko asia voidaan hoitaa jollain toisella tavalla, yksi jo tehty asia oli Janne- ja Ville-kausarien myynti. Samaten varmasti Kääriäinen sen Ville Niemisen sieltä kajauttaa jäälle yhtä voimakkaasti kuin Janne Ojasenkin. Se, että mikä on riittävä huomioimisen taso, on jokaisen oma mielipide. Tapparan mielipide on luultavasti se ainoa oikea.

Varmasti tulen itse seisomaan Jannen ja Villen astuessa jäälle ja osoitan ihan varmasti suosiota. Tosin ajattelin sen tehdä koko joukkueelle, mutta noiden kohdalla (ja Aten) korotan ääntäni. Villelle voi sitten sen valtaistuimen antaa muutaman vuoden päästä, kun sen aika on.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari