Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

JYP-Tappara 02.02.06

<< < (4/9) > >>

JH75:
Mun käsittääkseni Jyp on pelannut kotipeleissä jonkin verran avoimempaa kiekkoa kuin vieraspeleissä. Tosin ensimmäinen Jyväskylän peli ei tätä käsitystä tue. En myöskään usko, että tämä toinen tukee sen enempää. Lähinnä ajattelin, ettei ole juuri syytä olettaa, että Jyp luopuisi Tampereen peleissä tutusta pelityylistään juuri nyt.

Hamarapuoli:
Mitään maali-iloittelua tuskin tulee, eikä varmaan kukaan sitä edes odottanut - vaikka Sinuhe ei ole tällä kertaa maalin tukkeena.
Uusi kanukki Stutzel vaikuttaa ihan energiseltä tapaukselta, kunhan ei vain kerää useita jäähyjä (tai Vertsi). Ylivoimaa ei kannata naapurille antaa ja YV sais toimia paremmin kuin tiistaina Hakametsässä.
Pisteitä tarvitaan, jotta pysytään HIFK:n imussa tai mennään jopa ohi, kun Blues johtaa tällä hetkellä punaisia vastaan 2-1.

Silakkalapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Helmikuu 02, 2006, 16:39:36 ---On hyvä pitää mielessä, että SM-liigassa ei ylipäätään pelaa nimimiehiä samaan malliin kuin viime kaudella. Minun silmiini nuo kahden kilpailijan pakistot näyttävät paperilla vähintään yhtä heikolta, ehkä jopa heikommalta kuin Tapparan puolustus.
--- Lainaus päättyy ---

Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta minun kommenttini ei perustu siihen miltä nimet näyttävät paperilla, vaan ihan kylmään havainnointiin. Mielestäni Tapparan pakeista vain kolme kelpaisi kirkkainta tavoittelevaan joukkueeseen.

Justjoo:
Kiitos pojat. Hyvältä maistui toissapäiväisen jälkeen.   :)

Niina:
Jippiiiii  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta