Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

A-nuorten ottelut 08-09

<< < (5/9) > >>

FORTUNA:
Mukavasti joo aloittivat ja sen jälkeen Haanpään suojatit ovat ottaneet 12 kertaa käkättimeen!? Noinko paljon tosiaan vaikuttaa Säterin, Ilvosen, Malkamäen, Luceniuksen, Peltosen ja Peltolan lähtö joukkueesta? Tottahan se jotain vaikuttaa, mutta kyllähän Tapparan kokoisessa junnuorganisaatiossa pitäisi se verran jatkumoa olla, ettei sarjassa sentään viimeisenä tarvitsisi roikkua. Kaksi viimeisintä peliä viikonloppuna ja vielä kotona oikein rumasti takkiin (2-10 ja 2-10). Jokohan Haamun kannattaisi kattella muita hommia.

t+a+p+p+a+r+a:
Haanpää ei ole oikea mies A:n päävalmentajaksi. Tapparan johdon pitäisi huomata se. Uutta miestä kehiin vaan. Ei kai paljon huonommin voi mennä. Taulukon vikoja ja vielä selvästi.

Esa.K:
Eipä mene Tapparan muillakaan juniori joukkueilla kovinkaan hyvin... Ei se auta mitään vaikka haanpää pois laitettaisiinkin. Jotain kylläkin tarttis tehdä.

Luuseri:

--- Lainaus käyttäjältä: t+a+p+p+a+r+a - Lokakuu 20, 2008, 13:50:53 ---Haanpää ei ole oikea mies A:n päävalmentajaksi. Tapparan johdon pitäisi huomata se. Uutta miestä kehiin vaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tälläkö toimenpiteellä saadaan juniorijoukkueiden toiminta kuntoon? Vai voisiko ongelma olla vähän laajempi ja jossain syvemmällä kuin A:n päävalmentajassa? HMMMM....!

Minä en tiedä, siksi kyselen. Kyllä huolestuttaa.

t+a+p+p+a+r+a:

--- Lainaus käyttäjältä: Luuseri - Lokakuu 20, 2008, 17:43:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: t+a+p+p+a+r+a - Lokakuu 20, 2008, 13:50:53 ---Haanpää ei ole oikea mies A:n päävalmentajaksi. Tapparan johdon pitäisi huomata se. Uutta miestä kehiin vaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tälläkö toimenpiteellä saadaan juniorijoukkueiden toiminta kuntoon? Vai voisiko ongelma olla vähän laajempi ja jossain syvemmällä kuin A:n päävalmentajassa? HMMMM....!

Minä en tiedä, siksi kyselen. Kyllä huolestuttaa.

--- Lainaus päättyy ---
Minä kyllä puhuin pelkästä A:sta. En muista juniorijoukkueista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta